• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa b s1.2 sz e2 start goed stottert onder het rijden.

John Opeltje

Post weleens wat
hallo allemaal zal me even voorstellen ben john en 19jaar rij in een corsa b s1.2sz e2

woon in limburg leren voor automonteur,

maar heb mijn corsa nou een paar maanden en bij gas geven houd hij in ik heb al de egr klep na gekeken en nieuwe bougie's orgineele luchtfilter terug geplaats en nog geen reseltaat gasklephuis schoon gemaakt en nog houd hij in kunnen jullie mij meschien verder helpen??

Injector niet ernstig vervuild, of brandstoffilter laaaaannnngggg geleden voor het laatst verwisseld??

Willem

Injector niet ernstig vervuild, of brandstoffilter laaaaannnngggg geleden voor het laatst verwisseld??

Willem

Dit is misschien iets ver gezocht maar kijk eens of er geen gekkigheid in je benzinemengsel zit. Een maat van me heeft zijn koppakking lek en er komt nu koelvloeistof en olie bij het benzinemengsel in, als hij normaal 50 probeert te rijden dan is het net alsof er een auto je steeds aan duwt achterop de bumper

Dit is misschien iets ver gezocht maar kijk eens of er geen gekkigheid in je benzinemengsel zit. Een maat van me heeft zijn koppakking lek en er komt nu koelvloeistof en olie bij het benzinemengsel in, als hij normaal 50 probeert te rijden dan is het net alsof er een auto je steeds aan duwt achterop de bumper

ik zal straks is even gaan kijken naar benzine filter en naar de injector alsvast bedankt voor de reactie's

en zal straks nog wel posten of ik iets gevonden heb,

ik zal straks is even gaan kijken naar benzine filter en naar de injector alsvast bedankt voor de reactie's

en zal straks nog wel posten of ik iets gevonden heb,

zou het eventueel ook kunne dat de koppaking kapot is maar hij verbruikt eigelijk geen kvs

benzine filter moet ik nog vernieuwen nog niet aan toe gekomen,

John

zou het eventueel ook kunne dat de koppaking kapot is maar hij verbruikt eigelijk geen kvs

benzine filter moet ik nog vernieuwen nog niet aan toe gekomen,

John

ja EGR heb ik na gekeken en dat pinnetje zat wel wat vast en heb hem ook schoon gemaakt en heb hem gelijk afgedopt maar ik heb alle2 de gaten dicht gemaakt en volgens mij kan ik beter die andere weer open maken ofniet??

ma er zat aardig wat zwart aan. en voetpakking heb ik vernieuwd en alles schoon gemaakt leek de eerste 2 kilometer verholpen te zijn ma later na weer het zelfde :(

ja EGR heb ik na gekeken en dat pinnetje zat wel wat vast en heb hem ook schoon gemaakt en heb hem gelijk afgedopt maar ik heb alle2 de gaten dicht gemaakt en volgens mij kan ik beter die andere weer open maken ofniet??

ma er zat aardig wat zwart aan. en voetpakking heb ik vernieuwd en alles schoon gemaakt leek de eerste 2 kilometer verholpen te zijn ma later na weer het zelfde :(

eerst maar even de bak probleem oplossen voor dat ik die andere dingen doe want is niet erg prettig rijden zo.

als ik tijd heb f bak olie pijl kijken en aangrijpingspunt afstellen.

John

Terug
Naar boven