• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa b tekoop voor 10000 eurie

10 duizend vragen mag altijd, maar of je het er voor krijgt is een 2e.

Zat die foto's is te bekijen, maar lijkt wel of de wagen op de achteras van die nep remschijven heeft ? kan het niet goed zien..

Maar 10.000 vragen en dan plastic sier troep erop van de Bart Smit.. mag hopen van niet !

Trouwens, de verkoper lijkt ze hele huisraad te verkopen. 56 advertentie's van 'm, van auto onderdelen tot electronica en meubels.. :)

[rquote=1825052&tid=139073&author=Jerremy]10 duizend vragen mag altijd, maar of je het er voor krijgt is een 2e.

Zat die foto's is te bekijen, maar lijkt wel of de wagen op de achteras van die nep remschijven heeft ? kan het niet goed zien..

Maar 10.000 vragen en dan plastic sier troep erop van de Bart Smit.. mag hopen van niet !

Trouwens, de verkoper lijkt ze hele huisraad te verkopen. 56 advertentie's van 'm, van auto onderdelen tot electronica en meubels.. :)[/rquote]

- vragen mag, maar krijgen is punt 2 uiteraard.

- inderdaad Jeroen, op zowel de auto achteras als aanhanger zit er zo'n nep remschijf tussen het wiel en de remtrommel.

Willem

[rquote=1825052&tid=139073&author=Jerremy]10 duizend vragen mag altijd, maar of je het er voor krijgt is een 2e.

Trouwens, de verkoper lijkt ze hele huisraad te verkopen. 56 advertentie's van 'm, van auto onderdelen tot electronica en meubels.. :)[/rquote]

- inderdaad Jeroen, op zowel de auto achteras als aanhanger zit er zo'n nep remschijf tussen het wiel en de remtrommel.

Willem

[rquote=1825207&tid=139073&author=kadett4x4]hahaha, wat moet ik dan wel niet voor mijn kadett 4x4 gaan vragen.

groeten.[/rquote]

Niks, gewoon niet verkopen en lekker houden die wagen en er van genieten ;)

Als ik ga rekenen wat ik in me wagen heb gestoken, dan had ik daar ook een leuke, en redelijk snelle, 'standaard' wagen van kunnen kopen van een jong bouwjaar, maar ja, das niet leuk he, ieder z'n voorliefde voor een model :thumbup

[rquote=1825207&tid=139073&author=kadett4x4]hahaha, wat moet ik dan wel niet voor mijn kadett 4x4 gaan vragen.

groeten.[/rquote]

Niks, gewoon niet verkopen en lekker houden die wagen en er van genieten ;)

Als ik ga rekenen wat ik in me wagen heb gestoken, dan had ik daar ook een leuke, en redelijk snelle, 'standaard' wagen van kunnen kopen van een jong bouwjaar, maar ja, das niet leuk he, ieder z'n voorliefde voor een model :thumbup

[rquote=1825310&tid=139073&author=wim-v6][rquote=1825052&tid=139073&author=Jerremy]10 duizend vragen mag altijd, maar of je het er voor krijgt is een 2e.

Willem[/rquote]

Haha, idd ! Het lijkt erop dat de hengert ook schijven heeft ! :jerry

[rquote=1825310&tid=139073&author=wim-v6][rquote=1825052&tid=139073&author=Jerremy]10 duizend vragen mag altijd, maar of je het er voor krijgt is een 2e.

Willem[/rquote]

Haha, idd ! Het lijkt erop dat de hengert ook schijven heeft ! :jerry

vind het maar een krappe advertentie? Als je dit bedrag durft te vragen kun je toch betere fotos erbij zetten ofniet? Of details wat er allemaal in zit qua waarde?

Heb meer waarde besef bij een corsa b met een dikke motor erin en compleet aangepast op het vermogen eventueel als op een extra aanhanger van een 2e corsa...

Neemt niet weg dat ik het niet mooi vind dat niet...

Respect voor het werk en het geld, maar de vraagprijs???

Groeten Twan

vind het maar een krappe advertentie? Als je dit bedrag durft te vragen kun je toch betere fotos erbij zetten ofniet? Of details wat er allemaal in zit qua waarde?

Heb meer waarde besef bij een corsa b met een dikke motor erin en compleet aangepast op het vermogen eventueel als op een extra aanhanger van een 2e corsa...

Neemt niet weg dat ik het niet mooi vind dat niet...

Respect voor het werk en het geld, maar de vraagprijs???

Groeten Twan

Terug
Naar boven