• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B van mijn vriendin onder handen genomen.

CorsaF16

Post weinig
De afgelopen dagen heb ik de corsa van mijn vriendin eens onder handen genomen. En weer een beetje opgeknapt.

Hierbij foto's want die zeggen meer dan woorden.

Zo zijn we begonnen.

DSC00074.jpg

DSC00072.jpg

DSC00078.jpg

Toen een gsi bumper op de kop getikt.

DSC00143.jpg

Achter wat roest. Een hoop commentaar op gekregen van mensen hier op het forum hahahaha.

Foto0253-1.jpg

Vorige week vrijdag stond ie er zo bij.

Foto0254-1.jpg

Stukje laten lassen

Foto0256.jpg

Toen afplakken en rolleren!!

Foto0257.jpg

Foto0258.jpg

Foto0259.jpg

Foto0261.jpg

Foto0264-1.jpg

Dit is het resultaat van een 5 dagen hard werken.

Foto0268.jpg

Foto0269.jpg

Foto0272.jpg

Foto0273.jpg

Foto0274.jpg

Nu nog zwarte koplampen en hier en daar nog een detail bijwerken. En witte kentekenplaat houders.

Blijft leuk zo'n low-budget opknapbeurt. Had alleen even voor het rolleren de motorkap strak gezet. Is veel werk maar maakt het wel af.

Vind ut er beter uitzien dan het orgineel vriendin ook weer blij en de zomer in met een gave look :kewlpics:kewlpics

ziet er leuk uit op de foto inderdaad:D Amper te zien dat die gerollerd is op foto haha

groeten Twan

tis een hele verbering en die 2 kleuren staan m ook leuk. heb zelf mn commodore ook matzwart gerold en je bespaart zo toch wel erg veel geld :angel

ach lowbudget is het leuk gedaan de roest is weg, derest gepoetst ik had alleen die soort v vorm op de achterklep niet gedaan maar verders ist wel leuk or

Het vrouwtje is er zeker blij mee...

Misschien met de volgende achterklep (helemaal strak) maak ik er wel een V vorm in nu heb ik hem zo gedaan omdat dan de achterklephandvat nog mooi blauw kan

Psies Freek.. dat matzwarte altijd... hahaha

En we hebben niet helemaal blauw gedaan omdat dat ook weer zo standaard is.

Terug
Naar boven