• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B - verse APK tot 02-2012 !

Heb een RS bumper kunnen overkopen van Dietrich.

Had daarnaast nog een achterbumper liggen van een nieuwer type, met sleepoogkapje in de bumper.

Gister/vandaag mee begonnen met schuren, gronden en in de kleur spuiten.

Met het volgende als resultaat;

ieeb0y.jpg

5218xl.jpg

(ik weet dat er een gat zit te hoogte van de uitlaat, ik ga morgen wel kijken hoe dat uitkomt met mijn remus einddemper...hopelijk valt ie er mooi in ;) )

Ben er zelf erg tevreden over. Geen perzikhuidje gespoten zeg maar :)

Morgenochtend begin ik met de wielkastranden, opdat ik s'middags de bumpers kan monteren.

Zal dan ook nog even mn radio veranderen (rood/geel) zodat ie zn geheugen gebruikt en ik mn datum in de TID weer terug krijg ;)

Wellicht dit weekend de schroefset eronder, maar kijk wel ff. Het word giga warm, zou maar goed kunnen dat ik lekker in het zwembad ga hangen in de tuin :king

Jeetje dat gat!

Dat hoef je niet te doen bij een pasklare demper, mischien wel met zon universeel blerpijpje:P

Originally posted by corsaagsi

Heeej! Mijn ex bumpers! Mooi dat ze nu van pas komen! :afro

nee die rs van jou ligt alweer ergens anders deze rs komt weer ergens anders weg..

lekker bezig rene

:vertag

origineel gepost door Fearless

Jeetje dat gat!

Dat hoef je niet te doen bij een pasklare demper, mischien wel met zon universeel blerpijpje:P

Gat zat er al in, ga me wel eens bekijken hoe dat uitkomt ;)

@corsaagsi; dit is idd een andere voorbumper zoals Corsaboy al zegt. Die van jou ligt bij Corsa_gsi en word aangepast en komt er in de toekomst bij zijn Corsa op ;)

PS. wielkastranden zijn nu ook zwart gespoten.

Voorbumper zit er ook op.

Moet nog wel wennen aan het geheel. Wellicht komt dat omdat de Corsa nog niet verlaagd is en er standaard willen onder liggen ;)

origineel gepost door 2e-c14nz

Moet er nog blanke lak overheen oid?

volgens de verfboer zat er blanke lak in de verf al.

mijns inziens had het er toch nog wel overheen gemogen, al is het resultaat best goed.

achterbumper zit er inmiddels ook op, maakt het geheel een stuk mooier al weer.

vanavond een start maken met de schroefset eronder. Morgen hoop ik dat klaar te hebben :)

Grt.

vandaag aan de achterzijde EN aan de voorzijde passagierskant de schroefpoten eronder gezet.

morgen ff aan de bestuurderszijde doen, daarna laten uitlijnen en vervolgens de Corsa naar de grond gooien ;)

Blanke lak kan nu nog wel trouwens, wordt het net wat mooier van. DEsnoods plak je heel de auto af en spuit je de blanke lak er zo voorzichtig op :D

Rs bumper vind ik stoer, de enige mooie voorbumper voor een corsa die er te krijgen is. Wil er zelf ook 1.

origineel gepost door Fearless

Blanke lak kan nu nog wel trouwens, wordt het net wat mooier van. DEsnoods plak je heel de auto af en spuit je de blanke lak er zo voorzichtig op :D

Rs bumper vind ik stoer, de enige mooie voorbumper voor een corsa die er te krijgen is. Wil er zelf ook 1.

Ik kan alsnog wel ff kijken ernaar ;)

Morgen ff uitlijnen.

Moet alleen ff weten of ik em eerst kan uitlijnen en daarna verlagen, of dat ik em daarna dan nog een keer moet uitlijnen?

Het lijkt mij van niet, maar moet het wel ff zeker weten..want anders verlaag ik em eerst en ga dan uitlijnen ;)

edit; heb vandaag ook de wieldoppen eraf gehaald. Vind zwarte stalen velgen een stuk mooier op een zwarte corsa :)

origineel gepost door corsaboy

eerst verlagen dan uitlijnen.

Anders blijf je bezig

Heb em net uitgelijnd. Zag je berichtje te laat.

Is ook niet erg, want hij ligt nu al errrrg laag. Ik hoef 'm eigenlijk niet eens meer te verlagen, want anders knal ik de RS bumper er nog af :angel

'K zal vanmiddag ff foto's maken :)

Terug
Naar boven