[rquote=1820353&tid=127328&author=BadMuts]Begin dec. de APK keuring gedaan. Afkeurpunten;
- CO waarde te hoog, lambda waarde was wel OK.
- Band rechtsachter vervangen
- Links achter remmerij gangbaar maken
- Koplamp, plastic, houdertje vernieuwen. Oude was kapot.
- Tankdop (zat een universele op, mocht schijnbaar niet)
Heb de afgelopen week, in die takkesneeuw, onder de auto gelegen en de kat vervangen voor eentje van Bosal die ik gekocht heb van Powercorsa, hier van het forum.
Deze kat, hagelnieuw, was van een dikkere diameter dan de oude. Resultaat; de uitlaat brult meer en heerlijker dan tevoren
Originele GM tankdop opgetrommeld en geplaatst. Ik kan 'm nu ook gelukkig weer op slot doen, moest toch gebeuren.
Koplamp houdertje ff nieuw bij de dealer gekocht a 0,75 eurocent.
Ik ga daarnaast mn reservewiel plaatsen voor de APK keuring.
De remmerij gangbaar maken word gedaan bij het autobedrijf waar ik 'm laat keuren.
27 december weer voor de APK en dan weer een jaar lang rijden
Hebben tevens ook een composetje gekocht, voor voorin. De originele speakers kraken en zijn niet meer de beste.
Kon goedkoop een composetje kopen op Marktplaats, van Phoenix Gold. Nieuw in doos, nog nooit gebruikt.
Kan niet wachten tot ik het thuis heb
Dat was het weer ff voor nu :thumbup[/rquote]
Hoppa! APK zit erop sinds vandaag....een lekkere verse APK geldig tot 02-02-2012
Nieuwe kat h ad ik zelf geregeld/gemonteerd, alsmede ook de plastic koplamphoudertje, tankdop en de band geregeld.
Het autobedrijf heeft mn remmerij LA weer gangbaar gemaakt en dat rijd nu echt weer heerlijk :angel :wors
Nu a.s.a.p. het composetje inbouwen