Mijn Corsa B uit 1995 heeft sinds een dag of twee kuren met de verwarming. Normaal gesproken wordt de motor na een tijdje als hij warm is netjes 90°C en dat blijft bij normale omstandigheden ook zo. Tegenwoordig duurt het erg lang eer de wijzer richting de 90°C gaat en dan blijft de kachel ook koud blazen. Als de temperatuur na verloop van tijd toch wat oploopt blijft hij net onder de 90 hangen en heb ik nog steeds geen warme lucht. Met tijden tikt hij net de 90 aan maar zelfs dan blijft hij koud, terwijl hij normaal gesproken dan warm zou zijn. Daarna loopt de meter ook weer terug en klimt hij later weer op, enz. Heel af en toe begint hij wat warm te blazen, en dat is volgens mij als ik hogere snelheden rijdt (bijv. bij 120 km/h), maar ik weet niet zeker of dit er wat mee te maken heeft.
Herkent iemand dit als een probleem? Ik heb geen flauw idee. Ik heb er een hekel aan om met een jas aan in de auto te zitten, dus ik hoop dat er iemand een oplossing heeft.
Alvast bedankt!
Herkent iemand dit als een probleem? Ik heb geen flauw idee. Ik heb er een hekel aan om met een jas aan in de auto te zitten, dus ik hoop dat er iemand een oplossing heeft.
Alvast bedankt!