• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa c gsi geschikt voor mij

redmanta

Post weinig
he ik zit al langere tijd te zoeken naar een c gsi, maar ben zelf 2.00m lang pas ik daar een beetje in.

ik moet best ver rijden voor een gsi bij mij in de buurt staat niks, ik heb al wel in een 1200 gezeten maar die stoelen kon niet echt veel kanten op en het stuur ook niet echt,

is dat in een gsi beter.

ik ben zelf ook 2 meter:D en rij ook in een corsa. alleen dan een b, maar ook wel is in een c gereden en ging prima :D

greetz corsageak

want die hebben lagere sportstoelen of hoe zit dat?

en kan dat stuur meer kanten op, tga mij voornamelijk om flink omhoog en naar me toe kunnen halen, omdat ik ver naar achter zit anders moet ik rekken om te sturen, dat is ook niks, eventueel met een sportnaaf en stuur kan dat wel te verhelpen zijn, ik ga ff zoeken naar een sport uitvoering

Ben zelf ook bijna twee meter maar kan prima zitten in een C hoor. De vriendin heeft een 1.2 uit 2003 met hoogte verstelbare stoel en een in hoogte verstelbaar stuur. Zit er ideaal in.

ik ben ook bijna twee meter, en m'n vriendin heeft ook een 1.2 uit 2006 met verstelbare stoel, en daar zit ik prima in hoor

de stoelen en stuur zijn in hoogte verstelbaar. dus denk dat het geen probleem moet zijn.

ben zelf 1.85, maar zou nog naar achter kunnen.

ik ben zelf 1.94 , stoel op de laagste stand, en helemaal naar achter..dan zit ik prima in m`n ceetje :D

stuur is ook in hoogte verstelbaar bij mijne,

echter heeft niet elke corsa c dit!!!!!!

is dus allemaal optie, wordt dus gewoon even goed zoeken king:

Terug
Naar boven