• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa C met probleempjes

hallo ,

heb gistere corsa C 1.7 cdti gsi uitvoering gekocht

100 pk'tjes , maar nu is de vraag :

als ik optrek in zen 1 gaat redelijk maar dan in 2 trekt hij niet echt door en als hij dan boven de 2500 toeren komt trekt hij wel goed door, dat is zo in elke versnelling , altijd traag optrekke en dan eens bove de 2500 toeren trekt hij goed door,

ook heb ik gezien dat hij nu olie lekt ergens , ze hadde mij vertelt dat de culasse vervangen geweest is , maar als ik goed kan zien vanaf de zijkant komt daar van de koppaking de olie vandaan , want hieraan doen ? ander pakking ? en is dit mischien ook het probleem van het niet trekke in lage toere ?

Mvg

dat boven de 2500 toeren is de aard van de motor, je kan hooguit proberen de EGR in enlaat te reinigen om m wat actiever te krijgen.

willem

dat boven de 2500 toeren is de aard van de motor, je kan hooguit proberen de EGR in enlaat te reinigen om m wat actiever te krijgen.

willem

wij hadden een 1700 diesel een g astra .is nu 4 dagen weg .

die had na vervangen van de ecu ook dat niet door trekken en wat dood vallen , wij hebben in de aanzuigbuis van af het lucht filter die lucht regel klep met die stekker er op vervangen was duur grapje maar of E BAY of mischein bied de sloop uitkomst..

probleem was bij ons direkt en trok weer goed door geen dood punt meer.

Bert

wij hadden een 1700 diesel een g astra .is nu 4 dagen weg .

die had na vervangen van de ecu ook dat niet door trekken en wat dood vallen , wij hebben in de aanzuigbuis van af het lucht filter die lucht regel klep met die stekker er op vervangen was duur grapje maar of E BAY of mischein bied de sloop uitkomst..

probleem was bij ons direkt en trok weer goed door geen dood punt meer.

Bert

Terug
Naar boven