• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa c stoel in corsa b (combo)

pz83

Post weinig
hallo

passen corsa c stoelen in een corsa b?

heb nieuwe corsa c stoelen gezien ben benieuwd

groet pz

zou het niet weten of dat past, maar ik kan je melden dat je al een Flinke keuze hebt aan stoelen die wel passen en niet de kop hoeven te kosten.

Zo kan je Stoelen van een Astra-F (Ook GSi) en Vectra-A probleemloos plaatsen (wel op het Corsa/Combo frame zetten uiteraard)

Ook de stoelen van de Corsa-B ook zo erin zetten.

Ik heb er zelf een Astra-GSi stoel in staan, en een Cadeautje van een vriend van me.

Foto, Origi stoelen met stoelhoezen:

Combo-BvanWim009.jpg

Foto met 2 astra-GSi stoelen erin, en die zitten lekker hoor!!!!:

geerwegupgrades048.jpg

geerwegupgrades047.jpg

Ik heb nu een stoel erin staan, daar wil je niet meer uit als je er eenmaal in zit!:

Recaro4.jpg

Recaro2.jpg

Recaro6.jpg

Recaro5.jpg

Willem

zou het niet weten of dat past, maar ik kan je melden dat je al een Flinke keuze hebt aan stoelen die wel passen en niet de kop hoeven te kosten.

Zo kan je Stoelen van een Astra-F (Ook GSi) en Vectra-A probleemloos plaatsen (wel op het Corsa/Combo frame zetten uiteraard)

Ook de stoelen van de Corsa-B ook zo erin zetten.

Ik heb er zelf een Astra-GSi stoel in staan, en een Cadeautje van een vriend van me.

Foto, Origi stoelen met stoelhoezen:

Combo-BvanWim009.jpg

Foto met 2 astra-GSi stoelen erin, en die zitten lekker hoor!!!!:

geerwegupgrades048.jpg

geerwegupgrades047.jpg

Ik heb nu een stoel erin staan, daar wil je niet meer uit als je er eenmaal in zit!:

Recaro4.jpg

Recaro2.jpg

Recaro6.jpg

Recaro5.jpg

Willem

mijn naam is sjef notenboom ben in het bezit van een corsa B 1996 slecht onderhouden door vorige eigenaar vandaar zit ik vaak eo deze site en pik veel kennis op

met vriendelijke groet sjef

mijn naam is sjef notenboom ben in het bezit van een corsa B 1996 slecht onderhouden door vorige eigenaar vandaar zit ik vaak eo deze site en pik veel kennis op

met vriendelijke groet sjef

Welkom Sjef, maar had je dit niet beter inhet even voorstellen topic kunnen plaatsen (neem je niks kwalijk, maar je moet beginnenrs een beetje op pad helpen he.

Als je een speciefieke vraag hebt, kan je die het beste in een eigen topic in het juiste forum stellen.

mocht je ergens op willen reageren kan je dat in het betreffende topic doen.

Willem

Welkom Sjef, maar had je dit niet beter inhet even voorstellen topic kunnen plaatsen (neem je niks kwalijk, maar je moet beginnenrs een beetje op pad helpen he.

Als je een speciefieke vraag hebt, kan je die het beste in een eigen topic in het juiste forum stellen.

mocht je ergens op willen reageren kan je dat in het betreffende topic doen.

Willem

Terug
Naar boven