• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa C van jimson. Bumper update P2!

Ja dank je!! Ben er ook nogsteeds erg blij mee.

Nu alleen nog een keertje een facelift bumper voor kunnen kopen in kleur :)

En een leuke set velgen

Gr. Jim

ziet er super strak uit jim. :thumb

die facelift bumper geeft de corsa toch een veel betere uitstraling. :afro :wors

ik heb die 2 strippen voor de facelift bumper welke jij zei afgelopen week op de kop getikt.

voor nope nog wel. :jerry :thumb

kreeg ze gratis bij de aankoop van 2 koplampen die wat jij ook gemonteerd hebt. :afro

ik moet nog enkele delen voor mijn facelift voorbumper hebben

zodra ik die heb ga ik alles monteren. :jerry :wors :afro

Had een tijd terug ook voor een pioneer radio voor €45,- een stuurwiel adapter.

Vindt het nogal zonde als het erop zit moet het werken ook.

ff weer een klein update'tje na een lange tijd... :hmmz

Dacht een mooi koopje gedaan te hebben op marktplaats, namelijk de cd30 MP3 model omdat mijn "oude" cdr2005 geen mp3 afspeelde maar nou blijkt dat de facelift model canbus stekker heeft :cry

dit had mooi kunnen staan :cry

Nu dus weer de CD30 tekoop gezet op marktplaats, en zat weer te twijfelen om een cdr2005 terug te kopen maar zag kwam een mooie afbeelding tegen op google van een pioneer 2din radio en dacht dat kan ik natuurlijk ook doen! king:

gaat om deze:

Deze voor een mooi bedrag kunnen overnemen van een ander op marktplaats, nu wachten totdat deze dinsdag binnen is en dan maar savonds inbouwen en anders woensdag :thumb

kan maandag wel ff een zilver/grijze frame kopen om 'm netjes af te werken...

Zodra de radio erin zit plaats ik de foto's online...

Gr.Jim

Thnks arjan.

Ben benieuwd. Zal denk ik ook wel weer een adapter moeten kopen om m'n stuurwielbediening werkend te krijgen.

Gr. Jim

Geluid zal véél beter dan die cd30.. Ik heb laatst in men D een pioneer geinstalleerd en nog daarvoor pioneer speakers maar het geluid met de cd30 bleef zwak. Nu is het zeer goed. De stuurwielbediening vind ik een dure grap, dus voor die paar knopjes laat ik het zo zonder bediening

Jep, die heb ik ook.

Wil je ook de RDS informatie van je radio naar je scherm, kan je ook de CAD-PI-151 nemen alleen was die toen der tijd 3 tientjes duurder en dat vond ik wel zonde geld.

Ja zou wel mooi zijn idd. Bedankt voor de type nummer.

Zal morge ff uitzoeken wat de prijzen hiervan zijn.

Gr. Jim

Vandaag na m'n werk tijd vrijgemaakt om m'n radio te monteren.

Gisteren bij navishop de speciale slede en afwerkranden gekocht met dit als resultaat.

Nu een keertje een ca-r-pi.151 op de kop tikken. Op naar de volgende punt om m'n verlang lijstje.

Gr. Jim

Heb al een set velgen klaar liggen, misschien dat ik ze morgen al ga monteren.

Daarna wil ik graag de 3 achterruiten laten tinten, beetje fabriek-af tint

En ooit eens een facelift voorbumper.

Gr. Jim

Nieuw updatetje:

Eindelijk kunnen de winterbanden eraf en had vorigeweek een leuk setje op de kop kunnen tikken voor weinig king:

Weer een streep door m'n wish-list :thumb

Gr. Jim

Dank je king:

Vind ik nou ook... Volgende word denk ik sunnyboy's of ruiten tinten.

Wat zouden jullie kiezen?

Gr. Jim

Ik krijg morgen als het goed is mijn facelift voorbumper binnen nu weet ik toevallig dat ik 2 plastic strippen moet kopen omdat de ophanging anders is bij de wielranden.

Maar moet ik ook ergens anders dingen aanpassen of kan deze dan zo verwisseld worden met mijn pre-facelift bumper?

Gr. Jim

Terug
Naar boven