• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa c vraagjes

@joop1970 wrote:wim..waarom maak je altijd van iets simpels het zo moeilijk en ingewikkeld??

Leer nou toch is een keer lezen wallieballie. Zo moeilijk is het niet.

hey ome joop begin nou niet meteen te schelden joh..actie is reactie weet je toch..stumper!!

Ik scheld helemaal niet, daar ben jij zojuist mee begonnen. Ik zeg alleen dat jij moet leren lezen. Vertel mij in 2 zinnen wat er moeilijk is aan de uitleg van Wim?

Sorry voor je topic vervuiling opelkadetje

Ik scheld helemaal niet, daar ben jij zojuist mee begonnen. Ik zeg alleen dat jij moet leren lezen. Vertel mij in 2 zinnen wat er moeilijk is aan de uitleg van Wim?

Sorry voor je topic vervuiling opelkadetje

hou toch op joh..ik heb jou niks te vertellen ...en op commando al helemaal niet...doe dat maar bij je vriend.

ga fijn je Corsa poetsen of zo :thumb.

hou toch op joh..ik heb jou niks te vertellen ...en op commando al helemaal niet...doe dat maar bij je vriend.

ga fijn je Corsa poetsen of zo :thumb.

Ga ik doen kerel, bedankt voor de tip. Ga jij dan lekker mensen afzeiken en uiteindelijk niet reageren als je uitgel*ld word? Koop alsjeblieft een toyota.

Ga ik doen kerel, bedankt voor de tip. Ga jij dan lekker mensen afzeiken en uiteindelijk niet reageren als je uitgel*ld word? Koop alsjeblieft een toyota.

Haha, stond er van de week hier toevallig een in de straat. Te lelijk getuned met teveel tupperware maar wel 320 pk.

Haha, stond er van de week hier toevallig een in de straat. Te lelijk getuned met teveel tupperware maar wel 320 pk.

@joop1970 wrote:Ga ik doen kerel, bedankt voor de tip. Ga jij dan lekker mensen afzeiken en uiteindelijk niet reageren als je uitgel*ld word? Koop alsjeblieft een toyota.

uitgeluld door een *joop*????

wat heb je tegen een toyota?

nog altijd betere kwalteit dan een opel JOOP!

@joop1970 wrote:Ga ik doen kerel, bedankt voor de tip. Ga jij dan lekker mensen afzeiken en uiteindelijk niet reageren als je uitgel*ld word? Koop alsjeblieft een toyota.

uitgeluld door een *joop*????

wat heb je tegen een toyota?

nog altijd betere kwalteit dan een opel JOOP!

ik vraag me af wat jullie komen doen hier... ga iemand anders zijn topic verneuken of ga dit via u2u uitzoeken.. dat heen en weer gehannes van jullie komt me een beetje de strot uit :puke

hoe oud zijn jullie nou eigelijk?

ik vraag me af wat jullie komen doen hier... ga iemand anders zijn topic verneuken of ga dit via u2u uitzoeken.. dat heen en weer gehannes van jullie komt me een beetje de strot uit :puke

hoe oud zijn jullie nou eigelijk?

Terug
Naar boven