• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa c z12xe voorramen automatich sluiten op afstand

marcelcoupe

Post weinig
Vraagje is het mogelijk om je ramen op afstand te sluiten zag filmpje bij vectra b een draadje doorsolderen

Op youtube zag ik er een bij corsa c maar geen uitleg hoe het kan werken

Heeft iemand er ervaring mee

Ik heb zo'n functie. Maar voor mij, het werkt alleen met een nieuwe BCM, ook gebruikt voor de originele alarmsysteem.

@liviu2004 wrote:Ik heb zo'n functie. Maar voor mij, het werkt alleen met een nieuwe BCM, ook gebruikt voor de originele alarmsysteem.

Oke het werkt wel als ik de sleutel doordraai op en vast houd gaan de ramen dicht zit dus wel functie op

Er is volgens mij geen manier om dat via de a.b te doen. Zou wel leuk zijn als het kan want ik zou het ook wel willen.

Heeft je bewijs als youtube filmpje te accepteren? Ik heb alle OEM in mijn corsa.

Ik zal een film morgenavond te maken.

Als je dit intoets op you tube

Corsa c closing windows via remote key

Bij vectra b is het draadje doorsolderen

Hoop dat je hier wat aan hebt

@marcelcoupe wrote:Als je dit intoets op you tube

[youtube:1ykl09t9]

Bij mijn Corsa werkt dit wel king:

Ik durf alleen niet te zeggen of dit bij de mijne standaard is of dat er een vorige eigenaar creatief is geweest.

Al die videos zijn leuk, maar niemand die beschrijft hoe en wat aangepast moet worden. Bij mij werkt het niet, meriva 2004

GM 13111113.

$_12.JPG

Geen idee of dat gaat werken voor je. er was geen geheim.

@marcelcoupe wrote:Als je dit intoets op you tube

Bij een Vectra-B moet je de Kiekert om programmeren (Tech 2) naar Omega-B, daarna kan je met de ab je ramen sluiten.

Ah, ik zie het nu. Een youtube comment meld: With two relays and two diodes u can make them closes with remote, I have done it on my Corsa C

Tenslotte is er een signaal beschikbaar hiervoor, want met de sleutel in het slot kan het wel. Dus iets aanpassen in de schakeling zodat betreffende signaal ook ontvangen wordt als je het met de a.b doet. Nou nog schema vinden hiervoor. Waar zit de comfort module trouwens? Ergens onder achterbank?

Is het lastig trouwens om de central lock module te vervangen? En dan met name kwa instellingen en opnieuw programmeren?

GM 13 111 113 kan deze raam close functie gebruiken, de GM 111 111 welke ik heb echter niet zomaar, moet je truukjes voor uithalen (als ik het goed heb onderzocht).

Nou zag ik een juiste module voor 20 euro op ebay staan, wat is er nog meer nodig aan aanpassen/updaten?

Je kunt kopen GM 13111113, kom naar me voor het decoderen en resetten, daarna kunnen we het opnieuw te installeren en het programma. Dit betekent dat de code-index, alle auto-opties, vin, beveiligingscode, etc.

Terug
Naar boven