• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa d Opc tips

Ik ben van plan om een opel corsa d opc te gaan kopen, nu heb ik een hele mooie gezien. Nu rest de vraag waar moet ik op letten bij de aanschaf van de corsa?

Wie kan mij meer vertellen over de onderhoud van de opc in het algemeen. Ik ben gewoon benieuwd naar wat achtergrond informatie, zodat ik een goed beeld krijg van de corsa

Alvast bedankt

Dat je op de weg blijft en je boetes kan betalen.:o

Nee alle gekheid op een stokske , het is een pracht auto zeker met dat vermogen

een echte "drivers car" .king:

Je onderhoud is wel iets duurder als een normale Corsa natuurlijk alles is wat specialer

niet alleen je motor maar bv ook remmen zijn wat exotischer en daarmee iets duurder

maar niet onoverkomelijk vind ik.:thumbup

Groeten Marcel.

Weinig response op je vraag , zeker zeldzamer dan een Zafira of Astra?

Als je hem neemt zeker zeeeer apart.:afro

Ga je het overwegen?

groet Marcel.

Voor zover ik weet zijn er bij de Corsa OPC geen echte zwakke punten waar je op moet letten...

De running costs zullen wat hoger liggen dan bij een gewone Corsa D en inderdaad de remmen en banden zijn groter dus duurder...

De rest van het onderhoud bestaat uit normale onderdelen zoals ook in normale Corsa's en Astra's en hoeft niet perse duurder te zijn dan bij een gewone...

ik ga de auto zeker overwegen, aanstaande vrijdag ga ik nogmaals een proefrit met de corsa opc. Bedankt voor jullie reacties. Ik laat het jullie wel weten wat ik van de auto vind

het is een hele leuke auto, veel vermogen in verhouding met het gewicht.

Iets wendbaarder. Rijdt heerlijk heb ik vernomen.

corsa d opc is een pracht wagen rijd goed en wat een power voor zo een blokkie:wub

maar achterin zitten is geen optie:hmmz maar neem aan dat jezelf niet achterin gaat zitten:P

hoi! het is zeker de moeite waard om m te kopen! Heb m nu zelf 6 weken alleen heb nergens een proefrit kunnen krijgen!!! De dealer moet nu nog terug bellen en dan zijn we 4 maanden verder!! Zelfs Opel Nederland heeft nergens meer op gereageerd!!!

Top dat je zelfs 2x kunt rijden!

succes ermee

groetjes Marie-Louise

origineel gepost door Marie-Louise

hoi! het is zeker de moeite waard om m te kopen! Heb m nu zelf 6 weken alleen heb nergens een proefrit kunnen krijgen!!! De dealer moet nu nog terug bellen en dan zijn we 4 maanden verder!! Zelfs Opel Nederland heeft nergens meer op gereageerd!!!

Top dat je zelfs 2x kunt rijden!

succes ermee

groetjes Marie-Louise

Zo hey da's slechte service van Opel

En dan toch een Corsa OPC kopen(en je man een Insignia OPC)

...........................................ben er stil van

Terug
Naar boven