• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa de beste

peip piep piep maakt mij niet uit welke auto ik heb als er een op de kap gaat staan breek ik zijn benen kan hij verder rollend door het leven:P:P:P

mijn collega zeikt altijd over mijn opel

dat dat ding roest en niet snel genoeg is 1.6. en over slopel

en dat hij niet dood gevonden wil worden in een opel

en dat hij altijd golf wil rijden.

dat zeg ik waarom rij jij dan nog met de werk bus ?

want dat is ook een opel vivaro

en is hij weer stil

mijn collega zeikt altijd over mijn opel

dat dat ding roest en niet snel genoeg is 1.6. en over slopel

en dat hij niet dood gevonden wil worden in een opel

en dat hij altijd golf wil rijden.

dat zeg ik waarom rij jij dan nog met de werk bus ?

want dat is ook een opel vivaro

en is hij weer stil

3 tips ;)

1, zodra ze maar de beweging maken om op je auto te klimmen een beste schop geven dat ze er niet eens meer over na durven te denken om aan je auto kopen.

2, als ze weer gaan zeiken dat opel niks is.. "tsja dat is jou mening, ik heb geen zin om daar een discussie over aan te gaan" en dan met opgeheven hoofd omdraaien en weg lopen.

3, als ze weer jou om onderdelen gaan vragen, "goh kerel, jou merk was toch zo topmerk? hoe kan het dan kapot gaan? maar ik zal ff op de sloop kijken als er nog net zo rotte auto staat en het er dan ff af halen voor je"

tenminste, zo had ik het gedaan :)

ze zeiken ook wel eens over mijn corsa a die er zeer zeker niet mooi uitziet met aan de ene kant nog stoot strips en aan de andere kant alleen plak resten er van..

maar ja als ze mij dabn vragen als ik ze ff wil ophalen of zo?? "nee joh, jij wil nie in zo lelijke auto gezien worden, pak maar lekker je fiets"

nemen ze mij nie in dank af maja je kan het krijgen zoals je het hebben wil toch?

3 tips ;)

1, zodra ze maar de beweging maken om op je auto te klimmen een beste schop geven dat ze er niet eens meer over na durven te denken om aan je auto kopen.

2, als ze weer gaan zeiken dat opel niks is.. "tsja dat is jou mening, ik heb geen zin om daar een discussie over aan te gaan" en dan met opgeheven hoofd omdraaien en weg lopen.

3, als ze weer jou om onderdelen gaan vragen, "goh kerel, jou merk was toch zo topmerk? hoe kan het dan kapot gaan? maar ik zal ff op de sloop kijken als er nog net zo rotte auto staat en het er dan ff af halen voor je"

tenminste, zo had ik het gedaan :)

ze zeiken ook wel eens over mijn corsa a die er zeer zeker niet mooi uitziet met aan de ene kant nog stoot strips en aan de andere kant alleen plak resten er van..

maar ja als ze mij dabn vragen als ik ze ff wil ophalen of zo?? "nee joh, jij wil nie in zo lelijke auto gezien worden, pak maar lekker je fiets"

nemen ze mij nie in dank af maja je kan het krijgen zoals je het hebben wil toch?

wat een gezeik..

lekker boeie,wat een ander van je auto vind.een teken van een tikkie jaloers?.

k.t hij rijd wel lekker in een gare opel..zou ik stiekum wel willen..:D

wat een gezeik..

lekker boeie,wat een ander van je auto vind.een teken van een tikkie jaloers?.

k.t hij rijd wel lekker in een gare opel..zou ik stiekum wel willen..:D

[rquote=1835728&tid=139950&author=Addict]ja, ik blijf niet me mond houden en toekijken hoe hun mijn corsa afkraken en vervolgens ook op me motorkap gaan staan etc. ik pik dat niet en t mooiste van t verhaal is, dat ze weer naar mij toekomen: wil je even dat of dat halen want mijn auto is kapot slijm slijm slijm, dus ik heb nu gezegd nee doe ik niet moet je maar een echte auto kopen als je m toch aleen maar sloopt. want achter me rug om lopen ze de draad met me steken maar in me gezicht poes en poes lief doen ik pik t niet helemaal niet als het uit loopt op slopen.

Daarbij komt ook nog gewoon. Als ik hun nou gewoon de mond zou kunnen snoeren door een aantal dingen van jullie op te steken. En als ik dan terug kijk op de posts van een aantal mensen die hier hebben gereageerd dan klopt toch jullie statement niet echt? En daarbij komt, als jullie er zo over denken...dat een andere auto beter zal zijn waarom rijden jullie dan toch Opel en waarom kiest menig mens hier in dit subforum toch voor de Corsa? De redenen die hierachter zitten wil ik namelijk weten? Niet zo veel gevraagd denk ik? Ik kom misschien een beetje vijandig over maar, dit is niet de bedoeling maar ik hou gewoon van mijn auto en ik dacht in ieder geval dat hier te kunnen delen.

dus vandaag ben ik een beetje gek geworden aangezien ze liepen te zeiken over me corsa waar ik bij was. rest van de dag niks meer gezegt. Nu maar kijken hoe dat maandag uitpakt.

Jammer genoeg voel ik me mede opgefockt door me collega's en enigszins bedroeft door de reacties hier.

grtz addict:afro[/rquote]

WAAAAAAAT,

ik neem aan dat dit een grap is?!

de eerste beste die op mijn auto gaat staan

zal ik zorgen dat hij een hele tijd niet meer kan werken,

je moet is voor je zelf opkomen man

en voor de rest lekker laten lullen

[rquote=1835728&tid=139950&author=Addict]ja, ik blijf niet me mond houden en toekijken hoe hun mijn corsa afkraken en vervolgens ook op me motorkap gaan staan etc. ik pik dat niet en t mooiste van t verhaal is, dat ze weer naar mij toekomen: wil je even dat of dat halen want mijn auto is kapot slijm slijm slijm, dus ik heb nu gezegd nee doe ik niet moet je maar een echte auto kopen als je m toch aleen maar sloopt. want achter me rug om lopen ze de draad met me steken maar in me gezicht poes en poes lief doen ik pik t niet helemaal niet als het uit loopt op slopen.

Daarbij komt ook nog gewoon. Als ik hun nou gewoon de mond zou kunnen snoeren door een aantal dingen van jullie op te steken. En als ik dan terug kijk op de posts van een aantal mensen die hier hebben gereageerd dan klopt toch jullie statement niet echt? En daarbij komt, als jullie er zo over denken...dat een andere auto beter zal zijn waarom rijden jullie dan toch Opel en waarom kiest menig mens hier in dit subforum toch voor de Corsa? De redenen die hierachter zitten wil ik namelijk weten? Niet zo veel gevraagd denk ik? Ik kom misschien een beetje vijandig over maar, dit is niet de bedoeling maar ik hou gewoon van mijn auto en ik dacht in ieder geval dat hier te kunnen delen.

dus vandaag ben ik een beetje gek geworden aangezien ze liepen te zeiken over me corsa waar ik bij was. rest van de dag niks meer gezegt. Nu maar kijken hoe dat maandag uitpakt.

Jammer genoeg voel ik me mede opgefockt door me collega's en enigszins bedroeft door de reacties hier.

grtz addict:afro[/rquote]

WAAAAAAAT,

ik neem aan dat dit een grap is?!

de eerste beste die op mijn auto gaat staan

zal ik zorgen dat hij een hele tijd niet meer kan werken,

je moet is voor je zelf opkomen man

en voor de rest lekker laten lullen

gewoon de banden lek steken als ze niet opletten, zal ze leren.

anders op hun motorkap gaan staan stampen.

stelletje kut apen!:o

gewoon de banden lek steken als ze niet opletten, zal ze leren.

stelletje kut apen!:o

ik heb die gozer van me motorkap afgetrapt, en indd wat r al word gezegt: ik kom wel voor mezelf op en ook laat ik ze lullen aleen op eens pik ik t niet.

grtz addict:afro

ik heb die gozer van me motorkap afgetrapt, en indd wat r al word gezegt: ik kom wel voor mezelf op en ook laat ik ze lullen aleen op eens pik ik t niet.

grtz addict:afro

[rquote=1836109&tid=139950&author=louwe 16 klepper][rquote=1835930&tid=139950&author=DarkNL08]gewoon de banden lek steken als ze niet opletten, zal ze leren.

stelletje kut apen!:o[/rquote]

wat een onzin:o:o:o

alsof hun auto er wat aan kan doen

sla de dader gewoon op z,n bakkes

weet die precies waarom en van wie die dat gekregen heeft;):thumbup

stiekum iemand z,n auto vernielen is gewoon zielig:o:o:thumbdown

en over een corsa

tjah leuke wagentjes

enkel jammer dat de aandrijving aan de verkeerde kant zit

:P:P;):jerry:jerry[/rquote]

aan die aandrijving is wat te doen:) wel is waar grote in greep maarja waarom niet,

[rquote=1836109&tid=139950&author=louwe 16 klepper][rquote=1835930&tid=139950&author=DarkNL08]gewoon de banden lek steken als ze niet opletten, zal ze leren.

stelletje kut apen!:o[/rquote]

wat een onzin:o:o:o

alsof hun auto er wat aan kan doen

sla de dader gewoon op z,n bakkes

weet die precies waarom en van wie die dat gekregen heeft;):thumbup

stiekum iemand z,n auto vernielen is gewoon zielig:o:o:thumbdown

en over een corsa

tjah leuke wagentjes

enkel jammer dat de aandrijving aan de verkeerde kant zit

:P:P;):jerry:jerry[/rquote]

aan die aandrijving is wat te doen:) wel is waar grote in greep maarja waarom niet,

Terug
Naar boven