• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa goed gekeurd als c20xe bij rdw met foto Pagina 2

Ach, zie het zo: het is gewoon afgunst omdat ze zelf nog niet de moeite genomen hebben.

Groeten,

Mischa

Netjes gedaan en gefeliciteerd :thumb

Alleen vraag ik me af waarom een agent je staande houdt en je mee moet naar het RDW. Dat stuk van het verhaal snap ik nog ff niet :hmmz

Heb ook een paar jaar gereden met een Corsa die niet voldeed aan de type goedkeuring.

En nee dat was eerst niet met een ander blok erin, maar met een blok dat bijna 75% meer vermogen had dan standaard.

Dat mag dus ook niet :vertag

Nog nooit problemen mee gehad terwijl ik toch regelmatig hier in de buurt controles heb van de politie dat ze dus alles controleren (je rijdt gewoon een fuik in weg is kompleet afgezet en op een nabij gelegen parkeer terrein wordt alles onderzocht van alcohol tot papieren enzo verder).

De verzekering was trouwens gewoon op de hoogte van het extra vermogen, want de auto was verzekerd op basis van een taxatierapport waarin een vermogensuitdraai zat.

Het enige wat de verzekeringsagent vroeg was of het remsysteem ook geupgrade was.

@servaas

De controle hebben ze bij de rdw station zelf gehouden. Omdat 2 minuten van rdw vandaan en vaste meeting plek is. En voor de politie is het dan mooi mee genomen die avond

Aha ok, nu snap ik de situatie. Beetje zoeken weer van de politie, maar goed dat is hun goed recht.

@Turboontje

Foto-GRLA8SOX.jpg

@GSIFREAK wrote:He jongens het was erg spannend. Het duurde erg lang maar uit eindelijk mog ik naar binnen. Alles goed nagekeken, motor lag er mooi in zij die man. Erg netjes. Vroeg oof waarom die motor erin lag..

Toen kwamen we 1 bout tegen die los was. Sebastiaan ff vast gezet. Later moest ik echter naar mijn werk..dus sebas hield me erg in spanning. En later zei die hij is gekeurd... Ben erg blij en kan eindelijk legaal rijden.. Morgen verzekering erover bellen.. Hij weegt 991 kg

1055kg hier:)

Terug
Naar boven