• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa GSI here we go topique van OpelRoosch!

Uh Roos, het WAS mijn Corsa, ik heb wat voor werk gedaan, 2.0-16v, schijven, lichten , technisch enz, en Hanz de rest, maar was een leuk ding alleen de pk's liepen me weer toe te schreeuwen..

Dus nu weer terug bij mijn andere Opel : Calibra'tje Turbo....

Heb 2 linker handen dus daarom zonder blok enzo gekocht, was het zelfde met de Corsa... houd je van de straat.

Succes met je radio, wisselaar ben ik niet gek op.....

@carlover: Ben wel zo snugger geweest om dat te checken.. Officieel blondine maar heb dat goed weten te verbergen met de zwarte verf :agent

@robbyrood: Ohh! :o NOu dan HAD je een mooie Corsa! ;)

Ben niet zo gek van Calibra's, heb je misschien een topic dat waar ik haar kan bewonderen? ;) :) Misschien dat ik dan toch into de Calibra wordt...

Met 2 linker handen zoiets beginnen vind ik best knap, maar het is goed gekomen! :)?;)

En thanks, komt wel goed met de radio, helaas vandaag nog geen tijd gehad.. De wisselaar zat er al in toen ik hem kocht dus eens kijken of ik hem aan de praat krijg..

Ah Roos , bedoelde meer van dat de Corsa niet meer in mijn bezit is......snif

als ik alle Opels had mogen houden , had ik ook wel een voetbalveld kunnen vullen...

Ach een Calibra, bouwvakkers Ferrari, toch ?? Maar het rijst met hoge snelheden wat relaxter vandaar!

Mooie foto's heb ik niet van deze , wel van die eerste die ik had.....

Kan ze wel op hyves erbij zetten, maar dan moet je toch iets doen voor dat je kan zien maar dat is jouw keuze!!hahah

Verder, die wisselaar, mijn advies, haal hem er tijdelijk uit probeer in huis op een acculader of een accu of de boel aan de praat te krijgen is en bouw hem dan weer in!!

Haha zal eens op je hyves loeren hoor.. Moet je me wel even een invite sturen anders ga ik je nooit vinden daar.

Bedankt voor de tips omtrent de cd wisselaar! Ga ik proberen!

Verder tja Calibra, bouwvakkers Ferrari ehm ik ken hem onder de noemer 'Foute Calibra'.

Dusja dat zegt wel wat..

Mn vorige auto werd gekocht door een vriend van een 'foute Calibra-rijder', die auto had leren bekleding en een rozenkrans aan de achteruitkijk.. Erg VAUT als je het mij vraagt.. :P

(Moet toegeven dat die vaute calibra wel gave velgen had)... :hmmz

Haha er zijn posts bij die rond een uur of 4, 5 zijn gepost! Ik ben wel een nachtbraker maar dat is voor mij ook niet normaal hoor.. Maar als je heel veel wakker ligt ga je op een duur maar wat anders doen, o.a. OpelForum volspammen.

Kleine uitleg:

Ik slaap op het moment nogal slecht en soms bijna niet omdat ik in een nogal fucked up thuis situatie zit..

Mn vader heeft al een maand rond de 40 graden koorts en is opgenomen in het ziekenhuis.

Allemaal onderzoeken gehad, beenmergpunctie e.d. en aanstaande dinsdag een (zware) buik operatie waarbij ze een stukje klierweefsel weghalen voor onderzoek.

Erg spannend allemaal dus.. Onwetendheid is kut maar weet niet of ik de uitslag wel wil weten. :(

AJJJ. Roos, heel veel sterkte en hoop spoedige verbetering voor je vader, snap je volkomen!!

Als het Forum dan een mooie uitlaatklep is , blijf dan maar lekker spammen!!!;)

Haha je moet wat he als je wakker ligt.. ;) Maar binnenkort kan ik wat meer ontopic spammen als ik wat leuke dingetjes aan mn auto'tje ga doen. :) En bedankt, hoop ook t goed komt met mn pa!

Terug
Naar boven