• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa heeft probleem, Kopen??

wesley015

Post weleens wat
Ik ben op zoek naar een leuk corsa voor het vrouwtje.

Nu ben ik er op 1 stuit. Allen heeft die een probleem dat die in houd met rijden.

Is dit een bekend probleem bij iemand. De stappenmotor??

Hier heb ik de link:

Dat kan vanalles zijn.

De Egrklep is een bekend probleem bij die motoren.

Gewoon uit lezen....dan weet je wat het is.

Sleutelen aan die motoren is geen pretje iig....

Ik zou hem lekker laten staan, tis een handelsbedrijfje die niet eens een fatsoenlijk lopende auto aanbied...

Of je moet hem heel goedkoop kunnen krijgen.

ik zou hem laten staan, hij staat bij een handelaar, dat is duidelijk. ben ik nooit gek op. vooral niet met die km-stand. maar aan de andere kant is hij nog wel helemaal orgineel, zegt ook wel wat.

Een beetje fatsoenlijke handeaar laat de auto maken voordat ie hem te koop aanbied!

Als t de egr klep is....sucses met de reparatie......wat een grafmotortj is het dan hey:swear

letje erin en klaar problemen haha :p

is opzich wel interessant dat ding, moet er alleen nog wel wat van de prijs af...

origineel gepost door Fearless

Een beetje fatsoenlijke handeaar laat de auto maken voordat ie hem te koop aanbied!

Als t de egr klep is....sucses met de reparatie......wat een grafmotortj is het dan hey:swear

een handelaar doet geen moer aan de auto, stofzuiger erdoor, door de wasstraat, poetsmiddel op de banden, en vaak het eindstuk van de demper grijs spuiten. en verkopen die handel.

nooit een auto kopen bij een handelaar, of je moet weten dat het vertrouwd is. of het moet gaan om een auto van paar duizend euro:jerry

ik heb een corsa ingeruilt met 197000km op de teller en daar zat ook een storing in ff uitgelezen bij de opel en die gaf me de storing , maar achteraf bleek het wat anders tezijn , toen ik rep aan het uitvoeren was heb ik ook meteen het gasklephuis schoon gemaakt en dat merk je zeker wel met de gsi hij loopt nu een end mooier

hier bij een foto van onze corsa

opelcorsa001.jpg

opelcorsa003.jpg

die egr klep is een ramp om te vervangen bij een x16xe motor, het beste kan je dan gewoon je inlaat er "even" afhalen om er nog een beetje bij te kunnen.

Terug
Naar boven