@BlackDevil wrote:@trashmetal wrote:@BlackDevil wrote:@trashmetal wrote:Eerder gegeven tip van kopervet zeker niet doen!
vanwege de hitte heb je kans dat je de boel vastlast als het ware
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Kopervet voorkomt juist dat het vast komt te zitten.
Meerdere ouwe rotten in het vak, en een aantal gewaardeerde mede forummers
Dus ik weet niet wie jou het heeft wijsgemaakt
Als je afgaat op wat anderen zeggen, dan OK. In mijn geval was het geen wijsmaken, maar eigen ervaring.
@joop1970 wrote:Kopervet gaat prima als dat voorradig is. Ik ga er geen keramisch vet voor kopen in ieder geval. Haal het toch eens in het jaar los om schoon te maken. Alleen je hebt knuppels die smeren heel de naaf ermee in, dat gaat dus op den duur wel goed vastzitten. Als geleiding voor de remblokjes is het prima spul.
Precies, Joop, dat bedoel ik. Een beetje kopervet als geleiding werkt prima. Ga je alles volproppen, dan is het ook niet verwonderlijk dat op den duur alles vastzit.
Indd in sommige gevallen ga ik af op wat anderen zeggen, het wiel opnieuw uitvinden is onzin
Iedereen is het er over eens dat als je voor een trein springt dat je dan dood bent, wil je daar ook uit eigen ervaring achterkomen? :jerry
Je hebt gewoon geluk ga meer eens flink over een circuit knallen kijken wat je remcilinders gaan doen