• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa laten afstellen

Kan wel, maar dan moet je niet volop op het circuit gaan knallen. Lekker op 98 laten afstellen, je hebt de BPEsso en nog andere stations waar ze 98 verkopen.

ja en met de prijzen van tegenwoordig je helemaal scheel betalen.

Zou m mooi op 95 af laten stellen. Doen wij ook. Gr's

Kan wel, maar dan moet je niet volop op het circuit gaan knallen. Lekker op 98 laten afstellen, je hebt de BPEsso en nog andere stations waar ze 98 verkopen.

ja en met de prijzen van tegenwoordig je helemaal scheel betalen.

Zou m mooi op 95 af laten stellen. Doen wij ook. Gr's

[rquote=1885295&tid=143654&author=Junior125]ja en met de prijzen van tegenwoordig je helemaal scheel betalen.

Zou m mooi op 95 af laten stellen. Doen wij ook. Gr's[/rquote]

idd, dan kun je hem beter orgineel laten.

Ik moet zelfs naar minimaal octaan 100, kost wat maar dan heb je ook wat :D

[rquote=1885295&tid=143654&author=Junior125]ja en met de prijzen van tegenwoordig je helemaal scheel betalen.

Ik moet zelfs naar minimaal octaan 100, kost wat maar dan heb je ook wat :D

[rquote=1885422&tid=143654&author=corsaboy][rquote=1885295&tid=143654&author=Junior125]ja en met de prijzen van tegenwoordig je helemaal scheel betalen.

Ik moet zelfs naar minimaal octaan 100, kost wat maar dan heb je ook wat :D[/rquote]

Wa n ONZIN origineel laten, je kunt m toch makkelijk verbouwen en af laten stellen op 95, hebbe wij ook gedaan met 3 kms systemen en die lopen perfect, op 95 98 en 100.

zoveel verschil zit er nie in, en als je m op 98 of 100 af laat stellen en je rijdt daarna met 95 en je gaat flink stampen voor n hele tijd dan heb je eerder kans dat t fout gaat als dat je m op 95 af laat stellen.

Maar goed, iedereen moet doen wa datie zelf wil, ik heb gezegt wa ik ervan vin :P

Gr's

[rquote=1885422&tid=143654&author=corsaboy][rquote=1885295&tid=143654&author=Junior125]ja en met de prijzen van tegenwoordig je helemaal scheel betalen.

Ik moet zelfs naar minimaal octaan 100, kost wat maar dan heb je ook wat :D[/rquote]

Wa n ONZIN origineel laten, je kunt m toch makkelijk verbouwen en af laten stellen op 95, hebbe wij ook gedaan met 3 kms systemen en die lopen perfect, op 95 98 en 100.

zoveel verschil zit er nie in, en als je m op 98 of 100 af laat stellen en je rijdt daarna met 95 en je gaat flink stampen voor n hele tijd dan heb je eerder kans dat t fout gaat als dat je m op 95 af laat stellen.

Maar goed, iedereen moet doen wa datie zelf wil, ik heb gezegt wa ik ervan vin :P

Gr's

Ik laat hem gewoon op 95 afstellen.

Benzine prijzen zijn achterlijk hoog en de auto is gewoon voor straat gebruik...

Bedankt jongens, donderdag horen jullie meer van me.

Ik laat hem gewoon op 95 afstellen.

Benzine prijzen zijn achterlijk hoog en de auto is gewoon voor straat gebruik...

Bedankt jongens, donderdag horen jullie meer van me.

Kom net terug van Moritz Tuning,

Auto op de bank geweest en er kwam 134,44 pk met 151,36 Nm koppel uit,

dit is alleen nog standaard katalysator er tussen.

Ik ga vanmiddag de katalysator verwijderen en er een rechte RVS pijp tussenlassen met 2 flensen.

Over ongeveer een maand ga ik terug naar Moritz en laat ik er een brandstofdrukregelaar en een vrij programeerbare chip plaatsen.

Ben benieuwd hoeveel pk er dan uit komt rollen!

gr gido.

Kom net terug van Moritz Tuning,

Auto op de bank geweest en er kwam 134,44 pk met 151,36 Nm koppel uit,

dit is alleen nog standaard katalysator er tussen.

Ik ga vanmiddag de katalysator verwijderen en er een rechte RVS pijp tussenlassen met 2 flensen.

Over ongeveer een maand ga ik terug naar Moritz en laat ik er een brandstofdrukregelaar en een vrij programeerbare chip plaatsen.

Ben benieuwd hoeveel pk er dan uit komt rollen!

gr gido.

Terug
Naar boven