• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa Meeting 2008, 22 Juni is het weer zover

origineel gepost door freek corsa

er waren wel veel mensen, maar niet allemaal met hun eigen auto. helaas :cry , volgende keer beter ;):D

Vond het ook een leuke meeting , veel mooie corsa's gezien. weer nieuwe mensen leren kennen....:)

Het is wel voor herhaling vatbaar king::thumbup

Vond het ook leuk! M'n eerste meeting..

Mooie auto's gezien, nieuwe mensen leren kennen. Jammer dat ik al om 14:00 weg moest, maargoed.. Volgend jaar ben ik er weer gewoon bij! :D

origineel gepost door freek corsa

En inderdaad de heen en terug weg waren erg leuk, zelfs een paar filmpjes van gemaakt :D

Posten die filmpjes!! :P

Het was zeker weten weer gezellig!

De opkomst was op zich vond ik nog redelijk, echter gingen er veel al vroeger naar huis waardoor wij om 15:45 ofzo er nog als engiste stonden :cry

Hoe dan ook, volgend jaar weer! En ik zal zorgen dat ik dan wat eerder begin met posten van mogelijke datums :D

ben er maar ffies geweest :)

DSCF0444.JPG

DSCF0446.JPG

DSCF0447.JPG

DSCF0449.JPG

DSCF0451.JPG

DSCF0452.JPG

DSCF0454.JPG

DSCF0456.JPG

DSCF0457.JPG

DSCF0458.JPG

DSCF0459.JPG

DSCF0460.JPG

DSCF0461.JPG

DSCF0462.JPG

Maar goed dat Nienke me overgehaald heeft. was een erg leuke meeting. Niet druk maar wel gezellie.

Es kijken of ik vanaf nu wat meer meetings ga doen met mijn eigen wagentje :)

Ze doen een spelletje zoek de oliekoelertf of heb ik weer lopen r****n bij me auto :jerry:jerry

Na ja het was leuk om weer is de enige Corsa met LET te zijn op een meeting, in DLD is dat al bijna standaard motorisering :swear

Net zoals een 20XE in een A Corsa :vertag

Was een leuk middagje, weer is een paar mensen gesproken die ik altijden niet gezien had. Me vpb verkocht en gelijk wat spullen aan Marcel meegegeven en teruggegeven.

Volgend jaar weer, dan neem ik de A weer mee net als 2 jaar gelden, toen ze me om geluld hebben naar een turboblok. Nu wil ik niet anders meer :wub

Op de terug zowel me km-tellerkabel als me teller naar klote geholpen, dus dat wordt weer sleutelen van het weekend :mad:

origineel gepost door sw16v

was leuke middag! Erg gezellig gehad en paar nieuwe corsa rijders/sters leren kennen :D

ook de heen en terug weg was lache :D:angel

volgend jaar maar weer :thumbup:thumbup

Heen- en terugreis was zeker lachen! Echt veel lol gehad. :thumbup;) Al met al een zeer geslaagde dag. Minpunt was idd de ietwat tegenvallende opkomst, volgend jaar beter.

Viel me nog mee dat m'n 54 pony's richting de 180 wilden, met de wind in de rug. :jerry Of niet Folky, was 't angstig? :P

haha echt lachen dat zelfs mijn Corsa paar keer op de foto staat.

Verder wel aantal leuke Corsaatjes gezien hoor. Heb alleen geen flauw idee welke eigenaar bij welke auto hoort :hmmz

origineel gepost door Nienke

haha echt lachen dat zelfs mijn Corsa paar keer op de foto staat.

Heb alleen geen flauw idee welke eigenaar bij welke auto hoort :hmmz

dat probleem heb ik nogal gehoord en zelf ondervonden :P

origineel gepost door voss

voss komt ook([size=-2]wel met vw beetle)[/size]

zet je naam hier ff bij dan. dit is namelijk het oude topic van vorig jaar. (kijk maar de het topic-naam ;))

greetz

Terug
Naar boven