• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa OPC kopen

Onwijs gave bak. Mijne is zwart, maar dat blauwe staat em ook super! Bij ons rijd er 1 blauwe in Sneek.

Die 6e versnelling was ik snel aan gewend ha ha. wel om boetes denken, want je zit zomaar ver boven de maximum snelheid :vertag :angel .

ik wou net zeggen dat is de zam in doorn hahahahahahhahaha das dicht bij mij alleen ik rij geen opc helaas :cry :cry :cry :cry

maaar wel een astra g

ik kom uit driebergen trouwens

dan had je ook de mooie opc in de wasbox kunnen wassen :D :D :D maar ik neem aan dat je dat zelf met de hand doet

maar wederom hele mooie auto en veel geluk ermee

gr ferry

ik wou net zeggen dat is de zam in doorn hahahahahahhahaha das dicht bij mij alleen ik rij geen opc helaas :cry :cry :cry :cry

maaar wel een astra g

ik kom uit driebergen trouwens

dan had je ook de mooie opc in de wasbox kunnen wassen :D :D :D maar ik neem aan dat je dat zelf met de hand doet

maar wederom hele mooie auto en veel geluk ermee

gr ferry

dank u!

Ja die snelheid kwam ik op de terugweg al achter. Dat gaat vlot genoeg:P

Hij wordt natuurlijk netjes met de hand gewassen. Over 2 weken ga ik hem weer grondig aanpakken net zoals ik met de GTC heb gedaan. Ik kan dan weer een weekje de garage gebruiken en daar zal ik gebruik van maken ook:P

dank u!

Ja die snelheid kwam ik op de terugweg al achter. Dat gaat vlot genoeg:P

Hij wordt natuurlijk netjes met de hand gewassen. Over 2 weken ga ik hem weer grondig aanpakken net zoals ik met de GTC heb gedaan. Ik kan dan weer een weekje de garage gebruiken en daar zal ik gebruik van maken ook:P

Keurig! :thumb

Ik heb em 3 dagen geleden helemaal opgepoetst, heb em zoizo nog nooit door de wasstraat gehaald. Hekel aan. Zon auto hoor je met liefde te behandelen :jerry .

Ik heb trouwens nu 57000 km gedraaid, had em met 46000 gekocht. Nog geen problemen mee gehad (alleen een set van 4 nieuwe banden.) :wors .

Maar dat was nog door de vorige eigenaar haha.

Zet anders nog ff een paar foto's in show hier je OPC topic. Kun je de mijne ook ng ff zien schijnen :afro :agent .

viewtopic.php?f=84&t=76163&start=350

Keurig! :thumb

Ik heb em 3 dagen geleden helemaal opgepoetst, heb em zoizo nog nooit door de wasstraat gehaald. Hekel aan. Zon auto hoor je met liefde te behandelen :jerry .

Ik heb trouwens nu 57000 km gedraaid, had em met 46000 gekocht. Nog geen problemen mee gehad (alleen een set van 4 nieuwe banden.) :wors .

Maar dat was nog door de vorige eigenaar haha.

Zet anders nog ff een paar foto's in show hier je OPC topic. Kun je de mijne ook ng ff zien schijnen :afro :agent .

viewtopic.php?f=84&t=76163&start=350

Gefeliciteerd met je nieuwe auto :)

Blijven toch ook mooie wagentjes die corsa opc's.

Maar zijn ze nou echt veel kleiner als een gtc of valt dat reuze mee?

Ben ook wel benieuwd naar wat je van de weg ligging vind vergeleken met de gtc, bij die van mij durf ik het gas niet echt in te trappen in een bochtje, omdat ik bang ben dat het recht door gaat.

Gefeliciteerd met je nieuwe auto :)

Blijven toch ook mooie wagentjes die corsa opc's.

Maar zijn ze nou echt veel kleiner als een gtc of valt dat reuze mee?

Ben ook wel benieuwd naar wat je van de weg ligging vind vergeleken met de gtc, bij die van mij durf ik het gas niet echt in te trappen in een bochtje, omdat ik bang ben dat het recht door gaat.

Dat ziet er heel mooi uit gefeliciteerd.

Veel veilige km's gewenst en viel de (binnen) ruimte mee?

En nog things to do ( buiten poetsen :jerry )

gr Jan

Dat ziet er heel mooi uit gefeliciteerd.

Veel veilige km's gewenst en viel de (binnen) ruimte mee?

En nog things to do ( buiten poetsen :jerry )

gr Jan

Ik vind hem totaal niet kleiner aandoen dan mijn GTC. Van buiten oogt die wel wat kleiner maar binnen in heb ik het idee dat het ruimer is. Je zit wel dichter bij elkaar omdat het wat smaller is maar je zit zo laag in de auto dat je een zee aan hoofdruimte hebt en ik ben 1.91 dus dat zegt wel wat. Achterin is de ruimte wel heel beperkt, zeker door de kuipstoelen. Maar hier zit bij mij toch nooit iemand. De koffer is niet veel kleiner dan van de GTC. De ingang is zelfs veel groter alleen hij is iets minder diep. Maar de belangrijkste positie, voorin die zijn echt ruimer.

De wegligging is zo veel beter dan van mijn GTC ook al was die verlaagd. Deze ligt echt veel strakker, helt helemaal niets over. Hij is er alleen een beetje springerig van geworden maar dat heb je altijd bij dit soort auto's.

Al met al vind ik het echt een vooruitgang ten opzichte van mijn GTC. Ik vind het er ook weer net iets moderner uitzien.

Eén velgje heeft iets stoeprandschade. Een centimeter of 2 en dan een milimeter of 2 dik dus die laat ik herstellen. Voor de rest vind ik hem voorlopig perfect. Alleen nog even winterwielen aanschaffen en dan is het voor aankomend jaar wel genoeg geweest ;)

Ik vind hem totaal niet kleiner aandoen dan mijn GTC. Van buiten oogt die wel wat kleiner maar binnen in heb ik het idee dat het ruimer is. Je zit wel dichter bij elkaar omdat het wat smaller is maar je zit zo laag in de auto dat je een zee aan hoofdruimte hebt en ik ben 1.91 dus dat zegt wel wat. Achterin is de ruimte wel heel beperkt, zeker door de kuipstoelen. Maar hier zit bij mij toch nooit iemand. De koffer is niet veel kleiner dan van de GTC. De ingang is zelfs veel groter alleen hij is iets minder diep. Maar de belangrijkste positie, voorin die zijn echt ruimer.

De wegligging is zo veel beter dan van mijn GTC ook al was die verlaagd. Deze ligt echt veel strakker, helt helemaal niets over. Hij is er alleen een beetje springerig van geworden maar dat heb je altijd bij dit soort auto's.

Al met al vind ik het echt een vooruitgang ten opzichte van mijn GTC. Ik vind het er ook weer net iets moderner uitzien.

Eén velgje heeft iets stoeprandschade. Een centimeter of 2 en dan een milimeter of 2 dik dus die laat ik herstellen. Voor de rest vind ik hem voorlopig perfect. Alleen nog even winterwielen aanschaffen en dan is het voor aankomend jaar wel genoeg geweest ;)

Ja als ik in af en toe de corsa rijd geeft het een heel ruimtelijk gevoel.

Jammer dat het 4 gaats is want anders had je de net verkochte winterset kunnen hergebruiken :cry

En kan begrijpen dat je even klaar ben met uitgeven want je moet ook nog €'s reserveren als je in de 6e versnelling aan het toeren ben ( gelukkig mag je soms 130 km ) :jerry

Ja als ik in af en toe de corsa rijd geeft het een heel ruimtelijk gevoel.

Jammer dat het 4 gaats is want anders had je de net verkochte winterset kunnen hergebruiken :cry

En kan begrijpen dat je even klaar ben met uitgeven want je moet ook nog €'s reserveren als je in de 6e versnelling aan het toeren ben ( gelukkig mag je soms 130 km ) :jerry

gefeliciteerd met de aankoop, is een mooie auto! Ik heb er zelf ook 1 op het ook maar moet ook eerst mijn huidige auto verkopen.

Wel zijn er nog andere leuke auto's te koop, voor het zelfde geld een jongere seat ibiza cupra met die geweldige dsg bak maar qua uiterlijk gaat er niks

boven de corsa :wors veel plezier ermee!

gefeliciteerd met de aankoop, is een mooie auto! Ik heb er zelf ook 1 op het ook maar moet ook eerst mijn huidige auto verkopen.

Wel zijn er nog andere leuke auto's te koop, voor het zelfde geld een jongere seat ibiza cupra met die geweldige dsg bak maar qua uiterlijk gaat er niks

boven de corsa :wors veel plezier ermee!

Terug
Naar boven