• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa probleempjeee?? wat nu!?

corsaaatje

Post weinig
hallo,

ik heb al eens eerder dit probleem op het forum gezet maar leg het nog een keer uit voor de mensen die het probleem niet hebben begrepen of gelezen.

zodra ik de gevaarlichten aanzet en daarna uitzet

gaat links sneller knipperen dan rechter knipperlicht.

ik heb alles al nagekeken en denk dat het aan de "hazzard switch" of aan de zekeringen ligt, ik heb hem zelfs al uitgelezen en zegt dat er een te lage spaning in of uit komt

( een kapot lampje dus) alles werkt kwa lampen en is niks mee aan de hand.

maar kan iemand mij vertellen waar de knipperlicht zekeringen zitten? dit staat niet beschreven in mijn boekje

het gaat om een corsa c uit 2002

mvg Stephan

Terug
Naar boven