• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa sedan ZONDE!! (link toegevoegd)

Mwahhh....zon meerdeurig ding is nix aan. Die 2 deurs met kont zijn al veel stoerder. Wil er ook nog 1 voor mn meid.

Mwahhh....zon meerdeurig ding is nix aan. Die 2 deurs met kont zijn al veel stoerder. Wil er ook nog 1 voor mn meid.

ach wie weet als je hm goed geld bied :P

heb er zelf 1 op naam staan, rijd maat van me in, zeer rote deur er in dus maar es ff zien als ik die kan ruilen, volgens mij is de kleur ook nog het zelfde

ma ik vind het wel zonde, zoek ze nog eens dan, zijn niet veel sedanetjes meer van helaas

ach wie weet als je hm goed geld bied :P

heb er zelf 1 op naam staan, rijd maat van me in, zeer rote deur er in dus maar es ff zien als ik die kan ruilen, volgens mij is de kleur ook nog het zelfde

ma ik vind het wel zonde, zoek ze nog eens dan, zijn niet veel sedanetjes meer van helaas

[rquote=1870614&tid=142852&author=freek corsa]het is geen 2 deurs.[/rquote]

als het over een 2 deurs was gegaan had ik er neer gezet dat het om een tr ging :jerry

[rquote=1870614&tid=142852&author=freek corsa]het is geen 2 deurs.[/rquote]

als het over een 2 deurs was gegaan had ik er neer gezet dat het om een tr ging :jerry

hmm weer wat geleerd, ik wist eerst helemaal niet dat er verschil tussen 2 of 4 deurs zat, et was voor mij gewoon allebei een tr :P

later las ik hier ergens dat een 2 deurs en tr is en een 4 deurs een sedan :P

ach, zo leer je steeds wat meer :P

hmm weer wat geleerd, ik wist eerst helemaal niet dat er verschil tussen 2 of 4 deurs zat, et was voor mij gewoon allebei een tr :P

later las ik hier ergens dat een 2 deurs en tr is en een 4 deurs een sedan :P

ach, zo leer je steeds wat meer :P

Terug
Naar boven