• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa TOTAL LOSS

Nee in het begin al helemaal ni hij zei dat ik te hard reed terwijl ik met 50 hooguit 55 het kruispunt naderde,het vervelende was dat toen ik t kruispunt naderde er een bus geparkeerd stond bij t krispunt,waardoor hij ipv eerst goed te kijke hem gewoon op de weg reed (hij stond echt vol op de weg kijk ma na de foto's van zijn auto) hierdoor moest ik vol in de rem waarna ik nix te zegge had natuurlijk heel erg jammer ja en baal er echt van gelukkig zijn sommige onderdele nog te gebruike zoals luchthapper,klep en deure, ga deze week kijke voor een zwarte gsi met airco en dakr am uit 1998 met 164 xxx :D verzacht de pijn wel een beetje nu hope dak van de berger nog veel eraf mag hale hoop eigenlijk dat ik t moterbpok eruit mag hale der lag pas een andere in met weinig km

Zoveel mogelijk van je huidige wagen eruit halen: woofer, achterlampen, spiegels, cockpit, stoelen, achterbumper, sideskirts, ramen, ...

Die kosten moet je dan al niet opnieuw doen aan je nieuwe wagen behalve het opnieuw spuiten eventueel.

Grtz Seth

Zoveel mogelijk van je huidige wagen eruit halen: woofer, achterlampen, spiegels, cockpit, stoelen, achterbumper, sideskirts, ramen, ...

Die kosten moet je dan al niet opnieuw doen aan je nieuwe wagen behalve het opnieuw spuiten eventueel.

Grtz Seth

Gecondoleerd met het verlies van je corsa

altijd jammer als er een mooie opel op de sloop beland

als je er de plek voor hebt zou ik em opeisen bij de berger/verzekering

alles er af trekken wat bruikbaar is en de rest laten ophalen door maresia of de kok

heb ik met de oude corsa van mn vriendin ook gedaan nu zat reserve spullen liggen ;)

Gecondoleerd met het verlies van je corsa

altijd jammer als er een mooie opel op de sloop beland

als je er de plek voor hebt zou ik em opeisen bij de berger/verzekering

alles er af trekken wat bruikbaar is en de rest laten ophalen door maresia of de kok

heb ik met de oude corsa van mn vriendin ook gedaan nu zat reserve spullen liggen ;)

nee hoor, je kan je auto gewoon bij jou voor de deur laten staan. regel dat vandaag nog, zodra de expert er naar gaat kijken, en die vind hem los, ben je hem echt kwijt.

zolang het een jij niet de schuldige bent, heb je gewoon recht op je voertuig.

ik had een 1 zijdig ongeluk, en kreeg ook mn astra terug. in onderdelen verkocht, en de rest oud ijzer

succes

nee hoor, je kan je auto gewoon bij jou voor de deur laten staan. regel dat vandaag nog, zodra de expert er naar gaat kijken, en die vind hem los, ben je hem echt kwijt.

ik had een 1 zijdig ongeluk, en kreeg ook mn astra terug. in onderdelen verkocht, en de rest oud ijzer

succes

@robert_corsa wrote:nee hoor, je kan je auto gewoon bij jou voor de deur laten staan. regel dat vandaag nog, zodra de expert er naar gaat kijken, en die vind hem los, ben je hem echt kwijt.

succes

Verzekeraars proberen hem indd meestal af te pakken als ie los is

hoewel ze daar geen recht toe hebben

gewoon niet mee accoord gaan en geen eigendoms papieren afgeven

bijdehand en brutaal zijn dan mag je de corsa gewoon houden :D

@robert_corsa wrote:nee hoor, je kan je auto gewoon bij jou voor de deur laten staan. regel dat vandaag nog, zodra de expert er naar gaat kijken, en die vind hem los, ben je hem echt kwijt.

succes

Verzekeraars proberen hem indd meestal af te pakken als ie los is

hoewel ze daar geen recht toe hebben

gewoon niet mee accoord gaan en geen eigendoms papieren afgeven

bijdehand en brutaal zijn dan mag je de corsa gewoon houden :D

corsa staat bij een berger en de politie heeft mijn eigendomsbewijs afgenomen,hij is totaal niet rolbaar/sleepbaar dus zou niet weten hoe ik hem thuis kan krijgen

mvg ivar

corsa staat bij een berger en de politie heeft mijn eigendomsbewijs afgenomen,hij is totaal niet rolbaar/sleepbaar dus zou niet weten hoe ik hem thuis kan krijgen

mvg ivar

Terug
Naar boven