• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa TR shopje pleaseee

jermir

Post vaak
hallo allemaal , zou graag een shopje willen van me corsa zonder de deurlijsten en eventueel ook de spiegels en bumpers in kleur. miss ook de knippers voor wit.

en eventueel je fantasie de vrije loop laten is ook goed.

maar zou in elk geval een shopje met de lijsten eraf.

hier de foto:

SNC00776.jpg

hmmmm ok dat is duidelijk..........

lijsten gaan eraf !!!!!!!!!:P:P:P

bedankt man ziet er erg tof uit.

bumpers gaan ook zeker in kleur maar dat doe ik wel als ik heel de auto doe, eerst me wielrandjes achter ff vervangen.

:thumbup:thumbup:thumbup

en als mensen zin hebben beetje te freestylen , ga je gang.

ben wel benieuwd wat jullie ervan maken kunnen en miss doe ik nog wel ideetjes op.....

zie dat je ook me spatbord gefixt heb , zitten gaatjes in van die opbouw knipperlichten...

kon t in t echte leven maar zo makkelijk ff shoppen en je wagen is klaar. hahahaha

heey graag gedaan ik heb er verder niks aan gedaan omdat een tr eigenlijk zo uit de fabriek had moeten rollen:P

en aan de gaatjes irriteerde ik me dus die had ik als eerste weggehaald:D

als dat kon dan zou ik elke dag wel een andere kleur hebben haha

hmmmm ok dat is duidelijk..........

lijsten gaan eraf !!!!!!!!!:P:P:P

bedankt man ziet er erg tof uit.

bumpers gaan ook zeker in kleur maar dat doe ik wel als ik heel de auto doe, eerst me wielrandjes achter ff vervangen.

:thumbup:thumbup:thumbup

en als mensen zin hebben beetje te freestylen , ga je gang.

ben wel benieuwd wat jullie ervan maken kunnen en miss doe ik nog wel ideetjes op.....

misschien stomme vraag maar ik ben ook bezig met een tr kan iemand deze geheel ralley of mat zwart maken ben wel benieuwd

zie dat je ook me spatbord gefixt heb , zitten gaatjes in van die opbouw knipperlichten...

kon t in t echte leven maar zo makkelijk ff shoppen en je wagen is klaar. hahahaha

[rquote=1849674&tid=140758&author=hanskadett]misschien stomme vraag maar ik ben ook bezig met een tr kan iemand deze geheel ralley of mat zwart maken ben wel benieuwd[/rquote]

corsaatrmatzwart.jpg

zoiets ?

heey graag gedaan ik heb er verder niks aan gedaan omdat een tr eigenlijk zo uit de fabriek had moeten rollen:P

en aan de gaatjes irriteerde ik me dus die had ik als eerste weggehaald:D

als dat kon dan zou ik elke dag wel een andere kleur hebben haha

misschien stomme vraag maar ik ben ook bezig met een tr kan iemand deze geheel ralley of mat zwart maken ben wel benieuwd

[rquote=1849674&tid=140758&author=hanskadett]misschien stomme vraag maar ik ben ook bezig met een tr kan iemand deze geheel ralley of mat zwart maken ben wel benieuwd[/rquote]

corsaatrmatzwart.jpg

zoiets ?

Terug
Naar boven