• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Coupe gaat op vakantie met mij!

Dat maakt een jerrycan met benzine nog niet verplicht ;) Eerder een dikke benzinebom waarvan iedereen in de auto de gassen op snuift.

Nooit gedacht aan dat je gewoon kan liegen?? Niemand weet dat je daar zonder benzine staat hoor ;)

Elke tank verkoopt iets van spa in 1,5/2 liter flessen ;) Dus mocht het lopen worden vul je die lekker..

Als jou auto een apk heeft doorstaan met die lampen, moet die ook geldig zijn in het buitenland.

Zorg ook dat je reservewiel er goed uit ziet en op spanning is ;) en koop inderdaad een verbanddoos! Vinden ze ook wel belangrijk, die politiemensen

Ik heb ook altijd tie-raps, mocht er een uitlaatrubber of iets scheuren, hangtie er zo weer onder met tie-raps.

Jep, maar het is beter om met een stel tie-raps om de uitlaatbeugel te rijden dan je einddemper over het asfalt te laten schrapen. Wel zo snel mogelijk een nieuw uitlaatrubber kopen dan natuurlijk ;)

Hebben wij ook altijd bij ons! Ook grijze tape. Stel je rijd bumper ergens tegenaan, vastschroeven is zonde, dus tapen maar!:D

En dat terwijl je een G hebt :jerry

Ken mensen met een manta die standaard een complete gereedschapkist in de kofferbak hebben liggen :wtf

Let bij de verbanddoos wel op de datum van de materialen!

En zorg voor elke passagier een hesje, niet alleen de bestuurder.

Fijne vakantie alvast :thumb

@Dano1.6_8V wrote:Ik heb ook Xenon, maar ik neem toch de oude pitten met lampjes mee.

gewoon het "stel dat" principe......

past dat dan,heb vanaf fabriek xenon dan kan je er toch geen gewone lampjes inprikken

@Pastra wrote:En dat terwijl je een G hebt :jerry

Ken mensen met een manta die standaard een complete gereedschapkist in de kofferbak hebben liggen :wtf

Let bij de verbanddoos wel op de datum van de materialen!

En zorg voor elke passagier een hesje, niet alleen de bestuurder.

Fijne vakantie alvast :thumb

ik heb ook altijd een doppenset, ring ratel en paar tangen bij me.

je weet tenslotte maar nooit he :jerry

Terug
Naar boven