• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Crashpilot`s Opel kadett e gsi champion project

de auto staat nu geschorst en contact met monteur is er effe niet bij mijn kant dan me zus regelt het nu effe voor me verder als hij hem niet eerst maakt voor mijn zus der corsa dan zoekt ze andere monteur en dan gaat kadett weg bij die mointeur we hebben er genoeg van 6 werken geleden zou hij klaar moeten zijn nu is ie nog niet klaar zit nu zelf tedenken om hem met auto ambulanse optehalen en naar een herkende spuiter tebrengen die de body kan afwerken kost mss wel iets maarja dan is ie wel sneller klaar dan nu

dus tiojdelijk geen goed nieuws en ook geen nieuwe fotos ik ga zelf vandaag effe bellen naar monteur kijken of ie opneemt want ik wil onderhand audio inbouwen want nieuwe versterkers en basbox ligt al klaar om in gebouwd teworden dus wachten tot kadett onderhand klaar is :(

Kleine update

ik ga morgen de auto van het terrein daar afhalen het duurt me te lang en naar het geld kan ie fluiten

de achteras en de papieren die moet ie maar afgooien want ik heb er genoeg van dus vanaf morgen staat me auto bij leduc tilburg een pro bedrijf in schade herstel

nu is het wel zo dat het flink wat gaat kosten maar ja beter effe geld uitgeven dan over 1 jaar weer zelfde gezeik krijgen me zus is nu weg bij die monteur en ik nu dus ook

ik vraag aan de baas daar goeie klant van ons (poetsbedrijf)

of ik wat korting kan krijgen dus vanaf morgen maak ik nieuwe foto`s van me kadett en owja hier gaan de meeste van huilen ik kreeg er zelf tranen van in me ogen van wat ik gezien heb en ik kan je zeggen het is gewoon misselijk makend gewoon

me zus zei vandaag waarom verkoop je hem niet in onderdelen

ik zei nee kreeg er veel te weinig voor terug en ik heb dan weer geen eigen auto dus ik hou deze gewoon en deze word nu dus gewoon goed opgeknapt bij een herkende schade herstellen

dit was de kleine update ik hoop morgen met paar foto`s te komen

ik blijf jullie wel op de hoogte houden

groeten twan

idd gewoon ophalen ja:swear:swear, en gelijk goed laten doen:thumbup

ben je er gelijk vanaf ook:D.

hou ons op de hoogte:thumbup

groeten nick

Morgen zet ik de fotos erop kon zo effe me kabeltje niet vinden

maar me auto staat nu bij luduc autoschade en tjha prijs word je nooit vrolijk van maar hij heeft een prijs gegeven en dat is in totaal 3750 euro om hem temaken

hij heeft wel gezegt dat hij de onderkant eerst wil bekijken als hij meer aan treft maakt hij hem niet meer dan heeft het weinig zin zeiden ze

dus effe wachten op telefoon met goed of slecht nieuws ik hoop natuurlijk goed nieuws want dan kunnen ze beginnen

en dan is de prijs ook vast

we hadden de auto opgehaalt en 500 meter gereden of ik moest gedwongen stoppen linker achterwiel zat helemaal los met andere woorden niet vast gemaakt dus eenmaal vasat gezet de weg vervolgt en toen hoorde ik het plaatwerk tegen me banden aankomen met als gevolg stukjes rubber die er van af gingen

al met al toch erheen gekregen

morgen zet ik fotos erop en ik hoop nu dat het eens meezit anders mnoet ik auto in onderdelen weg doen

maar ik denk daar nog effe niet aan

klinkt niet echt goed hoor.. ik heb je al op msn gesproken maar dweilen met de kraan open wordt niemand wijzer van het klinkt kut maar zou toch eens kijken voor een iets betere casco dan en daar je ding mee doen.. die prijs die het bedrijf opgeeft kun je drukken als je een beter casco koopt.. en die laat doen door ze.

En als je dan toch plaatwerk vervangt doe dan complete schermen ! ipv inlasranden die gaan over een tijdje weer roesten !

Goede opmerking!

Is ook nog eens veel strakker ! En blijft strak heb het zelf ook gedaan auto is nu 5 jaar later nog zo mooi als toen en geen roest te bekennen!

Goed om te zien dat er weer een gsi van de ondergang wordt gered succes met je auto!

komen nu ook complete schermen in want daar lassen ze niet om een klein stukje neet buitenschaerm en binnen schermen worden compleet vervangen

mocht het niet door gaan dat de schade hersteller zegt hier begin ik niet aan dan gaat auto in onderdelen weg en komt er een golf voor terug ofzo want van kadett word ik ook niet veel wijzer van 2 de kadett al nog niet eens 1 week in gereden

nou eindelijk het kabeltje van camera gevonden

let op de volgende foto kunnen schokkende beeld bevatten

afbeelding005lc0.jpg

afbeelding006kz1.jpg

afbeelding007so5.jpg

de rest van de fotos waren mislukt te onscherp maar als jullie ze willen zien kan ik ze eventueel wel posten

nu maar hopen dat de schade herstel bedrijf hem wil maken als ze niks anders aan treffen want hyeb er over nagedacht tigra is te klein calibra zelfde verhaal als kadett ook roest op wielranden en golf tja kan maar die heb je alleen in diesel en is beetje erg duur om golf 3 terijden dus wil bij kadett blijven

nu mkaaar hopen dat die prutsert van montuer belt dat ie mijn spullen bij me afleverd want anders heb ik geen achter bumper en geen andere achteras

denk dat ik nu het wijste van alles ga zeggen

wat aannemelijk is dat kadett in onderdelen verkocht word behalve de wielen en audio

ik heb nu 2 autos gezien die ik kan halen 1 tigra en 1 astra daar ga ik morgen naar kijken dus leer enzo gaat ook allemaal weg zonde vind ik het wel maar ouders en me zus vinden 3750 erg veel geld om in kadett testeken

dus u2u wat je eventueel moet hebben dan zorg ik voor een prijs

dus het is droevig maar zit niks anders op om het zo tedoen dan kan ik sneller in me eigen auto rijden dan dat ik moet wachten tot kadett klaar is

ik zelf haal alleen de velgen en audio eruit de rest gaat in 1 geheel weg want heb geen ruimte voor andere dinger testallen

k*t zeg weer een kadett minder, nog ff dan sterven ze echt uit.

Heb je geen kennissen of vrienden die je hier mee kunnen helpen???

Zeer grote project update

Ik moest van me ouders naar de schade bedrijf bellen om tezeggen dat ze er niet aan mochten beginnen want auto ging verkoop in nu zei de baas daar nou daar kom je telaat mee ze zijn er al aan begonnen dus helehoop poespas erom heen auto word nu volledig herstelt door de herstel bedrijf dus ik rij zelf in me wagen heb geen zin om 4000 euro uitgeven en dan teverkopen voor 500 dus daar toen ik thuis was gelijk na het eten naar iedereen u2u gestuurt om tezeggen sorry jongens om deze reden word de verkoop gestaakt

lol da klopt nu maar hopen dat me baskist er maar inpast want das is klote werk van alles zal morgen foto makien van audio die er nog in moet komen

Terug
Naar boven