• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Crashpilot`s Opel kadett e gsi champion project

origineel gepost door opelkadetje

hmm vreemd dat ze zo ineens zijn begonnen.. had je duidelijke afspraak met ze dan?

had afgesproken om hem telaten maken maar dacht snel tezijn me bellen zodat ze niet hoeven tebeginnen maar was net telaat

vandaag weer effe met me pa langs geweest een jeetje wat zijn ze ver

linker kant helemaal klaar en al helemaal strak gezet

linker kokerbalk afgelast en speciaal sement erover heen zodat het helemaal hard is

rechter wielkast helemaal gelast ze gaan nu de rechter koker balk lassen

heb nog nooit zoiets gezien

alleen zit met 1 probleem me wielen zijn in j waartde tegroot dus ik heb andere velgewn straks nodig wil nieuwe plaatwerk niet beschadigen dus kijken wie er straks wil ruilen :P

ps. auto word ook nog wel gespoten hoor zodat ie er helemaal weer goed uitziet

hm wat voor velgen heb je? maat enz..

en zorg je wel dat je garantie hebt op het werk.. niet dat bijvoorbeeld met een jaar er weer blaasjes doorkomen en je gaat terug en ze zeggen tja sorry maar dat is jouw probleem...

en zorg je wel dat je garantie hebt op het werk.. niet dat bijvoorbeeld met een jaar er weer blaasjes doorkomen en je gaat terug en ze zeggen tja sorry maar dat is jouw probleem...

ik krijg garantie

weet zo de maten niet is ik dacht 210 bij 50 r15 j waarde was 9 dacht ik maar weet niet zeker kijk wel als ik de auto hier heb staan ze steken net 1 cm naar buiten ofzo

owja ik moet nog opzoek naar achteras en achterbumper

dus als iemand wat heeft voor een zacht prijsje laat het me weten via u2u die dinger zoek ik nog voor keuring

ik had de spullen wel maar die snikkel van een monteur heeft die spullen en die laat niet meer van zich weten dus kan denk ik beter alles zelf opnieuw halen

ik moet zelfs naar rdw om kenteken papieren aan tevragen en nieuwe nummer borden :( maarja hoort er allemaal bij

zit zo tedenken denk dat ik het beste champion velgen erop kan zetten heb daar een reserve wiel van

wat vinden jullie ?

origineel gepost door Crashpilot

ik krijg garantie

weet zo de maten niet is ik dacht 210 bij 50 r15 j waarde was 9 dacht ik maar weet niet zeker kijk wel als ik de auto hier heb staan ze steken net 1 cm naar buiten ofzo

ik had 16" oz vulcano's em die waren maar 7 j

banden maat van jou zal wel 205 50 15 zijn 210 bestaat niet volgens mij

gr.arno

origineel gepost door rabbitopc

origineel gepost door Crashpilot

ik krijg garantie

ik had 16" oz vulcano's em die waren maar 7 j

banden maat van jou zal wel 205 50 15 zijn 210 bestaat niet volgens mij

gr.arno

zoals ik al zei maten weet ik niet zal goed kunnen dat het 205-50-r15 7j is hoor maar ze zijn net tebreed voor me achterkant weet eigenlijk neit welke ik heb zal eens een foto zoeken waar ze opstaan

188715857_6_5eFr.jpeg

welke oz velgen heb ik

??

heej Crashpilot

ik heb nog wel een achteras met schijven liggen zonder remklauwen helaas

die had ik ooit zelf nodig voor me gsi en ik heb ook nog een achterbumper liggen die is alleen wel rood

laat me maar weten of je er belang bij hebt ik hoef er niet veel voor te hebben

laat die velgen erop en laat je wielkasten uitrollen bij dat bedrijf. Ziet er ten eerste netjes uit en je kunt je dikke wiele er nog onderhouden:)

:D

groeten Twan

origineel gepost door IMpY

laat die velgen erop en laat je wielkasten uitrollen bij dat bedrijf. Ziet er ten eerste netjes uit en je kunt je dikke wiele er nog onderhouden:)

:D

groeten Twan

zijn wel dikke wielen maar ze hebben linker kant al strak gezet dus ze zullen niet blij zijn als ik morgen zeg rol maar uit dus ik zet er andere wielen onder die binnen me spatborden vallen

het is nog best wel lastig om aan onderdelen tekomen

achteras en achterbumper bij geen enke sloop hier in de buurt

velgen heb ik al wel maar helaas zijn2 daarvan krom dus kan ik alleen achter kant voor gebruiken en dat is goed zat

dan kan ik die me andere 2 velgen 3 cm laten uitdraaien zodat ze wat meer naar binnen toe gaan als da teminste gaat

achteras hweb ik 1 gevonden voor 40 euro bij locale sloop achterbumper onderdelen ook heb hier nog 1 bumper liggen die er wel onder kan

die ga ik morgen ophalen en dan meteen naar garage brengen want vanavond gaat auto naar garage zodat ze hem kunne fixen en apk erop

en dan eindelijk weer rijden

origineel gepost door stoppelflieger

Is de auto al gespoten dan??

Is niet echt verstandig om in primer rond te rijden namelijk...

Zeker niet met een opel:P

ja hij is idd kei goed gespoten ik zag er niks meer van

maar over 2 weken belt schade hersteller me op want ze waren stukje vergeten en da wow ik toch gefixtr hebben dus hij regelt het voor me :D

maar verder zat er in de binne kant heel veel stof en dakrails moeten terug gezet worden door klemmen ofzoiets en de zijskirts nog erop lijmen en dan is ie weer helemaal compleet

ik maak pas fotos als ie helemaal is gepoest want hij ziet er nu niet uit

Terug
Naar boven