• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Crashpilot`s Opel kadett e gsi champion project

moet er nog een paar dinger aan doen anders scherm heb ik al gevonden alleen geld zaken nog effe op orde zetten velgen laten uitdraaien da doe ik na de 23ste komen tijdelijk andere velgen op

en hij gaat nog 1 keer terug naar leduc autoschade om een foutje teherstellen

ze waren 1 stukje koker balk vergeten :P dus da word nog mooi opgelost

en ik heb vandaag op de sloop een instaplijst gevonden met kadett erop is er maar 1 dus 2de erbij zoeken :P

laat rdw nu maar eens op schieten met papierwerk garage zit er op tewachten :P voor de keuring

ze zeggen voor 9 uur betalen is volgende dag in huis niet echt dus duurt nu al 3 dagen en dan heb ik weekend er niet bij getelt :S maarja effe wachten dan maar

eindelijk papieren binnen

morgen is me auto klaar

donderdag poetsen effe regelen met me baas morgen :D fotos maken en posten en vrijdag met auto naar lelystad om mee tedoen met de goodyear driving

zo vandaag is het mooi weer dus mooie fotos kunnen maken

achtervelgen zijn voor tijdelijk tot ik me achtervelgen mag laten uitdraaien

100_0710.jpg

100_0711.jpg

100_0712.jpg

100_0713.jpg

100_0714.jpg

origineel gepost door opelkadetje

wat is er nou precies gedaan aan je kadett?

is deze helemaal gespoten?

achterkant gespoten koker balken gespoten

voor spatbord heb ik hier liggen dus die moet er nog op komen

en dan de normale dinger er nog op zij skirts en dakrails

als ik zijn geheel had laten spuiten was ik nu veel meer kwijt geweest in totaal ben ik nu zijn ruime 4500 euro kwijt

ik vind eerlijk gezegd dat je behoorlijk dik geld betaald hebt voor de dingen die je hebt laten doen..

dat is ook

maarja de eerste 2 jaar zeker geen roest meer :D

mijn oude kadett heeft nieuwe kokers, nieuwe achterschermen, nieuwe bodemdelen en nog wat klein werk.. en daarna strakmaken en spuiten ik was totaal 2600 euro kwijt

ik had eigelijk verwacht voor dat geld wat je betaald had die ie gewoon netjes compleet gespoten zou zijn enz

je achterbumper heeft plekken op de stootrand

mijn oude kadett heeft nieuwe kokers, nieuwe achterschermen, nieuwe bodemdelen en nog wat klein werk.. en daarna strakmaken en spuiten ik was totaal 2600 euro kwijt

ik had eigelijk verwacht voor dat geld wat je betaald had die ie gewoon netjes compleet gespoten zou zijn enz

je achterbumper heeft plekken op de stootrand

achterbumper is me reserve

me achterbumper die er eigenlijk op hoorde ligt nog steeds bij die mislukte monteur dus die verwacht ik eigenlijk al niet meer terug

ach en kwa spuitwerk tja sommige zijn echt goedkoper maar dan moet je wel een eind rijden tenminste voor mij dan

mss komt het nog wel dat ik hem volledig laat spuiten maar da komt nog wel

Afgezien van de ongelijke velgen, de beschadigde achterbumper en het linker voorscherm (wat als ik jou mag geloven allemaal nog vervangen wordt) ziet het er netjes uit. €4500 is een hoop geld, maar als je de komende 10 jaar geen omkijken meer hebt naar de Kadett valt het best mee.

Have fun met je (als)nieuwe "ride", en kijk uit naar foto's als hij echt "af" is!

origineel gepost door EddyReuneker

Afgezien van de ongelijke velgen, de beschadigde achterbumper en het linker voorscherm (wat als ik jou mag geloven allemaal nog vervangen wordt) ziet het er netjes uit. €4500 is een hoop geld, maar als je de komende 10 jaar geen omkijken meer hebt naar de Kadett valt het best mee.

Have fun met je (als)nieuwe "ride", en kijk uit naar foto's als hij echt "af" is!

een auto is nooit af je wilt altijd wel iets veranderen lol maar voor dit jaar wil ik nog paar dinger doen

andere achterbumper

velgen laten uitdraaien

sierstrips/stootlijsten ervan af

en andere voorscherm (ligt al klaar)

De kans bestaat dik dat als je de stootstrips erafhaald je de auto helemaal opnieuw moet laten spuiten:P

Ik heb ooit mijn stootstrips verwijderd en er kwamen allemaal blaasjes en plekjes tevoorschijn. maarja, dat kan mss bij iedereen anders zijn?:hmmz

pff waarom moeten mensen toch altijd ander mans spullen slopen ze hebben nu bij mijn auto rechter spiegel ervan af getrapt

nu moet een een vervangende zoeken pff zo blijf ik bezig

Je had voor die 4500,- zo mijn astra G mogen meenemen!

Een hoop geldt, maargoed. Je hebt wel een stukje nostalgie gered van de ondergang!

Mooie kaddet. Post eens nieuwe foto's van als de wielen erop zitten?

origineel gepost door Crashpilot

zo vandaag is het mooi weer dus mooie fotos kunnen maken

achtervelgen zijn voor tijdelijk tot ik me achtervelgen mag laten uitdraaien

100_0710.jpg

100_0711.jpg

100_0712.jpg

100_0713.jpg

100_0714.jpg

-offtopic

ik heb nog wel een origineel setje champion stryping voor je.

voor de originele looks.

gr en weer on topic

Terug
Naar boven