• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

crouse control opel astra ASTRA-G-CC; X2.0DTL 2000

oke hihi:D daar kwam ik ook achter maar nu moet hij het nu nog gaan doen..!! was zo blij dat ik voor nog geen 10 euro zoon schakelaar had maar nu kan ik wel:swear

Je kunt met een G toch vooraf al checken of alles al klaar ligt voor cruise control? Volgens mij een combi van de twee klokknoppen tegelijk indrukken, je zou dan heel kort de snelheid in beeld moeten zien. Werkt dit, dan is het voorberreid en anders niet.

Als het wel voorbereid is, zou alleen een andere hendel erin zetten voldoende moeten zijn.

nou zoals hier boven staat doe ik en dan krijg ik de snelheid in beeld maar die stomme smit en co in zwolle wil hem niet inlezen vandaag 6 bedrijven bij langs geweest en nog doet hij het niet want ben ik vanmiddag bij smit en die zegt tegen hij moet het nu doen als je hem aansluit en als hij het niet doet dan zit de kabels er niet die houden volgens hun op bij het schutbord zonder ook maar tekijken..

mijn gevoel zegt dat dit de grootste is en hem gewoon moet inlezen..

maar wie kan mij nu eens vertellen wat nu of help me even op weg..

Anders ff iets verder rijden, de Wnader hier in Assen wilt het zonder problemen doen.

Maar goed, bij mij hielden de draden dus ook op bij het schutbord.

Hahhaha, nouja, je kan langs de wander gaan in Assen, kom je er dan niet uit, kan je doorrijden naar mij dan help ik je wel ff :p.

PS beetje topic jatten, maar wel leuk met die km's in dat beeld, dat kan er zeker niet standaard in blijven staan? Had dit ook op mijn 307 en dat was een van de weinige pluspunten van die auto.

Hey klaas,

ik werk nu al een tijdje bij Wessels...

Vraag daar maar ff of dat ff kan.

Ik hang die tech 2 er zo an gozert :P

origineel gepost door Astra_DLS

Je kunt met een G toch vooraf al checken of alles al klaar ligt voor cruise control? Volgens mij een combi van de twee klokknoppen tegelijk indrukken, je zou dan heel kort de snelheid in beeld moeten zien. Werkt dit, dan is het voorberreid en anders niet.

Als het wel voorbereid is, zou alleen een andere hendel erin zetten voldoende moeten zijn.

?? Waar komt je snelheid in beeld??

origineel gepost door Baas J.

?? Waar komt je snelheid in beeld??

Voorzover ik weet in het schermpje van tijd / datum. Je ziet het heel even flikkeren en dan is het weer weg. Het staat niet een half uur in beeld oid

Voor zover ik weet, zie je het echt maar heel kort. Dan weet je dat er een snelheidssensor inzit voor je CC. Het blijft er niet vast staan.

Snelheids signaal komt alleen op TID bij indrukken 2 knoppen..

IEDERE astra-G heeft snelheids signaal op TID / MID (zelfs iedere astra-F2 al)

Willem

ik heb gisteren een astra gekocht, uit 2000 sport uitvoering.

met cruise control stond er bij. maar waar zitten de knopjes voor de cc? of is de auto alleen voorbereid op cc..? ik heb hem nog niet, vandaar de vraag. mv grt coen

Beste Coen,

Welkom op het Opel-Forum.

Als de astra er cruise control op heeft zitten dan vindt je de knopjes op je richtingaanwijzer hendel.

Er zitten 3knoppen op :

I = is vast zetten snelheid

R = vast gezette snelheid terug oproepen

0 = af zetten cruise control

Stel je even voor in het daarvoor bestemde Topic,

voordat je hier nog meer gaat posten (wordt wel gewaardeerd)

Gr

Terug
Naar boven