• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Cruise Control doet raar!

Iemand ervaringen met Cruise Control die raar doet?? De ene keer doet ie t wel en de andere keer niks! Dan druk ik op de hendel en doet ie het gewoon de hele tijd en opeens valt ie uit! En dan druk ik en komt dat groene tekentje niet te staan! Of soms druk ik m weg omdat ik vaart wil minderen zonder te remmen en wil ik m er terug op zetten en pakt ie m alweer niet meer! Wat kan dit zijn?? Storing in de hendel ofzo? :hmmz

@CALIBRA4x4TURBO wrote:oei.... met paperclip dat durf ik niet gelijk aan hoor...... straks breekt ie..... kost het geld.... kan je misschien zo bij als je t rubbertje weg doet ofzo?? En dan spuiten met wd40 ofzo erin??

Euhm... ik ben geen expert hoor, maar electronica en WD40 gaan volgens mij niet echt goed samen... :hmmz

@CALIBRA4x4TURBO wrote:oei.... met paperclip dat durf ik niet gelijk aan hoor...... straks breekt ie..... kost het geld.... kan je misschien zo bij als je t rubbertje weg doet ofzo?? En dan spuiten met wd40 ofzo erin??

Euhm... ik ben geen expert hoor, maar electronica en WD40 gaan volgens mij niet echt goed samen... :hmmz

Het lijkt wel een storing in de contactpunten van de handel..

Een topic ho-to voor het verwijderen van de handel.

viewtopic.php?f=6&t=70024

Het lijkt wel een storing in de contactpunten van de handel..

Een topic ho-to voor het verwijderen van de handel.

viewtopic.php?f=6&t=70024

oei.... met paperclip dat durf ik niet gelijk aan hoor...... straks breekt ie..... kost het geld.... kan je misschien zo bij als je t rubbertje weg doet ofzo?? En dan spuiten met wd40 ofzo erin??

oei.... met paperclip dat durf ik niet gelijk aan hoor...... straks breekt ie..... kost het geld.... kan je misschien zo bij als je t rubbertje weg doet ofzo?? En dan spuiten met wd40 ofzo erin??

WD 40 is niet geschikt... lijkt mij

En het verwijderen lijkt me als ik het zo bekijk niet zo'n groot probleem, en ja kan geld kosten.. wat niet maar je hebt altijd kans dat het goed gaat.

Eventueel vervangen hendel kan ook... maar ik weet net of je dan wat met de software moet doen...

WD 40 is niet geschikt... lijkt mij

En het verwijderen lijkt me als ik het zo bekijk niet zo'n groot probleem, en ja kan geld kosten.. wat niet maar je hebt altijd kans dat het goed gaat.

Eventueel vervangen hendel kan ook... maar ik weet net of je dan wat met de software moet doen...

Waarschijnlijk je rempedaalschakelaar defect of los. Lees hem eens uit. Er staat geheid een foutcode in !

Waarschijnlijk je rempedaalschakelaar defect of los. Lees hem eens uit. Er staat geheid een foutcode in !

Weet niet precies wat de cim module kost, via dealer wel een dure grap..

Ik heb problemen gehad en bij navraag bijna 700,00 euro V.O.D

Ik weet niet hoe het met andere prijzen zit, tweedehands of zoiets...

Maar eerst ff laten uitlezen en misschien de sim resetten.

Weet niet precies wat de cim module kost, via dealer wel een dure grap..

Ik heb problemen gehad en bij navraag bijna 700,00 euro V.O.D

Ik weet niet hoe het met andere prijzen zit, tweedehands of zoiets...

Maar eerst ff laten uitlezen en misschien de sim resetten.

Hoezo wd40 niet samen met electronica??? Verdrijft vocht, beschermt en reinigt, stopt piepen en kraken, enz enz.. misschien maakt hij slecht contact,en het werkt ook als contact spray! Op mijn vrachtwagen spuit ik die led breedtelampen ook er mee in en dan blijven ze veel beter branden enzo geen geknipper e.d. want al het water en vuil stoot het echt goed af! Er gaat niets tussen want het loopt er gewoon af! Vindt het ideaal spul wd 40! Maar zal m s uitlezen maar hij geeft geen foutcode aan! Slecht kan het volgens mij zowiezo niet zijn als je het erin spuit! Wordt zoveel gebruikt en als t niet werkt kan je altijd verder kijken!? Cim module en waar zit die dan??? Moet wel zeggen dat hij af en toe aan geeft in bc 3e remlicht storing maar die werkt gewoon!! Want dan kijk ik en doet hij het!

Hoezo wd40 niet samen met electronica??? Verdrijft vocht, beschermt en reinigt, stopt piepen en kraken, enz enz.. misschien maakt hij slecht contact,en het werkt ook als contact spray! Op mijn vrachtwagen spuit ik die led breedtelampen ook er mee in en dan blijven ze veel beter branden enzo geen geknipper e.d. want al het water en vuil stoot het echt goed af! Er gaat niets tussen want het loopt er gewoon af! Vindt het ideaal spul wd 40! Maar zal m s uitlezen maar hij geeft geen foutcode aan! Slecht kan het volgens mij zowiezo niet zijn als je het erin spuit! Wordt zoveel gebruikt en als t niet werkt kan je altijd verder kijken!? Cim module en waar zit die dan??? Moet wel zeggen dat hij af en toe aan geeft in bc 3e remlicht storing maar die werkt gewoon!! Want dan kijk ik en doet hij het!

oke dan en wat kost dat?? Oja en mijn knopje van de radio op t stuur de bediening om het geluid zachter te zetten werkt ook niet meer die andere 2 wel! heb m open gehaald maar niks te zien! Wat kan dat dan zijn???

Terug
Naar boven