• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Cruise Control Vectra B2

kan trouwens wel kloppen dat de draadkleuren van de schakelaar zelf niet overeen komen met de stekker in de auto..

het beste is de stekker erbij te hebben die in de auto hoort te zitten, daar komen de kleuren wel van overeen.

Willem

origineel gepost door sw_reijnders

nou als die 2 pinnen belegen zijn, dan hoef je die al niet te trekken :)

Hej Bas ... Qué encontraré aquí? es tu lección de español?

origineel gepost door speaker

Hej Bas ... Qué encontraré aquí? es tu lección de español? [/quote]

-offtopic:jerry-offtopic

origineel gepost door sjouke

meestal niet peter ... die bij de kolom heeft een eigen klippie waar die aan vast zit als die niet wordt gebruikt dus ik denk toch echt dat hunters B2 veccie niet is voorbereidt (wat opzich niet vreemd is voor een B2)

Mijn B2 was wel voorbereid ( was een diesel ) maar het draadje was omgevouwen en het stekkertje zat ingetaped bijna onder het dashboard zelf. Maargoed.... Het hoeft natuurlijk niet... maar 't is zo zonde als ie er wel ligt en niet opgemerkt wordt!! :thumbup

point taken ;)

meestal niet peter ... die bij de kolom heeft een eigen klippie waar die aan vast zit als die niet wordt gebruikt dus ik denk toch echt dat hunters B2 veccie niet is voorbereidt (wat opzich niet vreemd is voor een B2)

Mijn B2 was wel voorbereid ( was een diesel ) maar het draadje was omgevouwen en het stekkertje zat ingetaped bijna onder het dashboard zelf. Maargoed.... Het hoeft natuurlijk niet... maar 't is zo zonde als ie er wel ligt en niet opgemerkt wordt!! :thumbup

point taken ;)

Thank you ! :thumbup :P ;)

origineel gepost door sw_reijnders

nou als die 2 pinnen belegen zijn, dan hoef je die al niet te trekken :)

Hej Bas ... Qué encontraré aquí? es tu lección de español?

Oye Pedro, te relajas! Me fueron.

Pero si, tiene un curso de español.

:jerry

Marcel, wellicht is het een optie om samen nog een keer te gaan kijken of er niet toch iets ingetaped achter je stuurkappen ligt ?

Zo te zien is het aardig wat werk als je het achteraf wilt inbouwen, in dat geval kunnen we beter toch nog een keertje alles grondig checken voor we onszelf een boel werk op de hals halen ?

TIS heb ik eventueel ook wel voor je, in Zeewolde hebben we dat trouwens ook op de PC draaien.

Terug
Naar boven