• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Cruise Control werkt niet

hallo

ik heb mijn cc ingebouwd de servo,koppeling schakelaar, rem schakelaar, en cc hendel. alleen hij werk niet. moet mijn auto aan de computer bij de garage.

heb een vectra b 1999. 16xel 16v handgeschakeld

mvg leroy

stekker van de servo er goed op? (moet er zeer stevig in gedrukt worden)

heb je er een nieuwe remschakelaar op?

@Ts wat heb je allemaal aangesloten? welke kleuren waarop?

of heb je de kabeltjes niet aangesloten?

vertel eens hoe je het ingebouwd van a tot z

Heb mijn cc unit aangesloten kabel aan gasklep gemaakt kabel in de unit geklikt. Gaskabel naar bedaal geplaats en de kabel in de stekker gestoken die in de kabelgoot ligt onder de motorkap. En cc hendel aan het stuur met 4 draden

Mvg leroy

Nope de kabel op de Servomotor, daar gaan de meeste de fout in.

Als je de kabel aan de servo maakt MOET je ervoor zorgen dat de plastic verbinding in het zwarte deel van de BUITENKABEL zit, anders zit het blokje verdraait en kan ze niet bewegen....

Willem

Okeej..

Dan zal je toch de Op-Com of Tech-II er aan moeten hangen, kijken of je in de CC unit kan komen..

Of spanning meten op de stekker van de Cruise....

Willem

Terug
Naar boven