• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cruisecontrol inbouwen astra G

cruise control heb ik helaas niet de stekker kan ik gewoon niet vinden

er is verder maar 1 stekker en dat is van de boordcomputer

@opel-motorsport wrote:heb je toch een pm gestuurd dat hij goed was aangekomen :)

ben er heel blij mee hoor grenswachter :) :)

Dan zal er wel iets mis zijn gelopen, want ik heb geen pm gezien... veel plezier ermee :thumb

@opel-motorsport wrote:heb je toch een pm gestuurd dat hij goed was aangekomen :)

ben er heel blij mee hoor grenswachter :) :)

Dan zal er wel iets mis zijn gelopen, want ik heb geen pm gezien... veel plezier ermee :thumb

heeft een iemand kennis met de aftermarkt setjes die bij de automatrialen te koop zijn. zo ja wat vinde jullie van die dingen.

en of die makelijk zijn in te bouwen.

heeft een iemand kennis met de aftermarkt setjes die bij de automatrialen te koop zijn. zo ja wat vinde jullie van die dingen.

en of die makelijk zijn in te bouwen.

even voor de zekerheid, als ik een automaat heb, heb ik natuurlijk geen koppelingsschakelaar nodig, maar moet ik behalve remschakelaar en aansluiting in stuurkolom nog andere dingen controleren?

even voor de zekerheid, als ik een automaat heb, heb ik natuurlijk geen koppelingsschakelaar nodig, maar moet ik behalve remschakelaar en aansluiting in stuurkolom nog andere dingen controleren?

CC is volledige in te bouwen, ook als er geen voorbereiding voor is.

Heb zelf nog een gaskabel dus dat is wat meer werk als een Z motor.

Je kunt het hele systeem zonder koppelingsschakelaar gebruiken maar dan moet je niet tijdens CC je koppeling intrappen.

CC is volledige in te bouwen, ook als er geen voorbereiding voor is.

Heb zelf nog een gaskabel dus dat is wat meer werk als een Z motor.

Je kunt het hele systeem zonder koppelingsschakelaar gebruiken maar dan moet je niet tijdens CC je koppeling intrappen.

Dus als ik het goed lees hier, zit de stekker in de kabelboom verstopt? tussen de 5 en 10 cm naar achteren dus?

Ik had gelezen dat deze bij het stuurhuis moest zitten, en dat ik het dan zo moest zien, nog nooit gelezen dat ik de kabelboom uit moest trekken, zal dit volgende week nog is bekijken :)

Dus als ik het goed lees hier, zit de stekker in de kabelboom verstopt? tussen de 5 en 10 cm naar achteren dus?

Ik had gelezen dat deze bij het stuurhuis moest zitten, en dat ik het dan zo moest zien, nog nooit gelezen dat ik de kabelboom uit moest trekken, zal dit volgende week nog is bekijken :)

Terug
Naar boven