• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Cruisecontrol

Beste Quandor

Ik ken redelijk wat aangename Hollanders of Nederlanders....jij bent een Ollander. je bent v olgens mij het soort Ollander die de andere Nederlanders in het buitenland een slechte naam geeft. Bemoeizuchtig,arrogant,oliedom (niet simpel) en een enorm hoge dunk van zichzelf.

Waarschijnlijk ben je ook gehaat door de meeste van uw buren ? Of woon je ondertussen landelijk zodat niemand meer last van u heeft ?

Ik wens geen oldtimer te rijden Ollander. Maar ik heb wel respect voor bestuurders van een Geitje. (uw eend) Ik zou u ook graag het woord "Dui sjevouw" horen uitspreken lieverd.

Ik weet het ,je bent de slimste van het land. Hopelijk was je te laat bij het toilet maar hopelijk geen last van vroegtijdig urine verlies. Even laten checken bij de arts maar wel geen vragen stellen daar.

U roept een heleboel over uw auto. Op het moment dat u echter wordt gevraagd om even simpel een stukje tekst uit de handleiding van uw auto te plaatsen, (hetgeen uw beweringen zou kunnen staven) vervalt u in imho warrige taal. Hr. Jopsa, u staat kennelijk bol van frustatie. Ik wens u heel veel sterkte.

Ik herken de problemen bij Jopsa, ik heb al veel van die sensoren die ( geen ) fouten geven gewoon laten uitschakelen.
De problemen zijn hierdoor niet weg maar ik heb er geen kopzorgen meer aan.De schade aan het kofferdeksel wordt bij het volgende onderhoud besproken en hopelijk hersteld door de garage. De sensor op het kofferdeksel hoeft voor mij niet meer.

[quote quote=18418132]Tot slot dan maar : u roept een heleboel over uw auto. Op het moment dat u echter wordt gevraagd om even simpel een stukje tekst uit de handleiding van uw auto te plaatsen, (hetgeen uw beweringen zou kunnen staven) vervalt u in warrige / onbeschofte taal. Het is ons wel duidelijk![/quote]

Warrig ???? Begrijpend lezen of tussen de regels lezen is u precies onbekend. net als de electronica problemen met deze wagens... (dat laatste gelukkig voor u anders had jij misschien wel de ogen uit je kop gehuild) En.... voor boertige sjarels zoals u doe ik inderdaad geen enkele moeite. Is het mogelijk om dan zelf ook geen vragen te stellen hier op het forum ?

Als ik de eerste post nalees en dan uw antwoord erop weet men toch genoeg zeker....

Enne...onbeschoft ?? Wie ik ? Maar vriend toch. je hebt blijkbaar nog niet veel in uw leven meegemaakt dan..

OOOh. ben je daar terug ? Duidelijk geen man van uw woord. Is nu al de derde keer dat je afsluit.............. :applause01:

Wat betreft de trekhaak............. u bent duidelijk ook nog gierig. Ik ben zeker dat je dat zelf zou doen....

Je laat precies zelfs uw slaap om te reageren gezien het uur van een van uw posten. het ligt duidelijk op de maag. Of...nee,ik begrijp het. Zelfs uw vrouw of vriend of..... wil u niet meer bij hen in bed......... Ik begrijp hen.

Ik neem kort de tijd om u nog even wat bij te leren : het spreekwoord daaromtrent luidt : "boontje komt om zijn loontje"

Man man man. En nog intelligent willen doen ook.

Tja,... "het ene woord haalt het andere uit...." Begrijp je deze ??

Jongens, het begint nu gênant te worden.

Jullie maken een klucht van deze topic.

ik zou na mijn opmerking niks meer posten. Dan heb ik het laatste woord.

Tja, Jopsa wil persé het laatste woord hebben. Van mij mag 'ie het hebben. Wedden dat hij zo gaat posten?

[quote quote=18418305]Ik neem kort de tijd om u nog even wat bij te leren : het spreekwoord daaromtrent luidt : “boontje komt om zijn loontje”[/quote] Dát zijn héél, héél wijze woorden.

Bedankt

Eigenaardig wel dat je je post van 25 april 2021 om 16:37 veranderd hebt ondertussen......................uw kinderachtige reacties het aan verwijderen dus....

Terug
Naar boven