• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Cuppende banden?

Ik had op de GTS C2 Bridgestone banden liggen en die hadden nagenoeg geen last van Cuppen gelukkig. Helaas waren ze alle 4 aan vervanging toe en heb nu gekozen voor de Vredestein Ultrac Sessanta desingn by Giugairo. Tot 50 per uur zoemen ze wat maar daar boven zijn ze stil, voorals nog.

Waarom geen Bridgestone weer genomen hoor ik jullie denken, omdat de Bridgestone een hele stugge en harde band is die totaal geen enkel comfort biedt, ze slaan hard op kleine dwars riggels en ik vind ze niet echt stabiel tijdens rechtuit rijden. De Vredesteins hebben me wat dat betreft al positief verrast, hopen dat ze geen al te groot lawaai gaan geven over een paar duizend kilometer. Doen de dat wel laat ik ze even strippen bij Van Aalderen banden in Vriezenveen en dan ben je weer een hele tijd van het lawaai af..

origineel gepost door sw_reijnders

regelmatig voor en achterbanden omwisselen scheelt ook.

daar voorkom je redelijk het "cuppen" mee.

hoe gaat dit dan met de sensoren van de banden ?

dan klopt de meldingen met vorr en achter toch ook niet meer?

origineel gepost door wim-v6

De Vectra-C is een Echte Michelin auto..

Deze banden blijven vaak het stilst onder de vectra..

keuze voor Premacy's of pilot sport is een goede keuze.

Wel prijzig overigens..

Willem

De goodyear nct5 loopt ook goed op de vectra c

Maar dat is dan ook de enige auto waar dat een beetje op loopt.

mijn broer had die weer op de omega nou, waardeloos!

banden lagen op de wielen die hij had gekocht, anders lag er wel wat anders op.

Hmm, onder de Vectra B en Astra G coupe, had ik Goodyear Eagle F1, en deze banden bevielen echt super. nooit herrie en perfecte wegligging in de zomer. tis alleen een wat hardere band, mischien dat ik daar 2 van aanschaf als ze aan vervanging toe zijn, en ze betaalbaar zijn

Terug
Naar boven