• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Cv afstandsbediening werkt niet

ik heb ook sinds vandaag last dat mn auto niet opengaat op afstand, baterij vervangen zonder resultaat, inleren geprobeer en doet niks.... maar kheb geen slot meer op mn deurhendel aan de buitenkant.. :???: dus als cv niet werkt kan ik alleen via kofferbak erin maar hoe gaat die open M.B.V de sleutel??

De afstandsbedieningen werken op 433.920 MHz dat is de zogenaamde LPD band, daar zit van alles, draadloze speakers, alarmsystemen, weerstations enz enz dus het kan goed zijn dat je daar last van hebt.

Hoi ik lees even maar heb ook een probleem met afstandsbediening die werkt niet als ik de accu los haal doet hij het weer maar wil de auto niet starten bij de eerste keer bij de tweede keer geen probleem maar dan doet de afstandsbediening niet meer dit doet hij ook bij de reserve sleutel ??? Komt iemand dit bekend voor

Terug
Naar boven