• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CV met knipperlicht aansluiting??

Hoi

Ik heb voor mijn opel corsa B een CV met aansturing knipperlicht besteld via Spy http://www.spy-europe.nl/epages/61657728.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61657728/Products/CV012[2]" onclick="window.open(this.href);return false; .

Er is wel een mooie schema meegeleverd via spy over het aansluiten van het knipperlicht, maar waar zitten de draden van mijn knipperlicht waar ik mijn cv op kan aansluiten?

Weet iemand waar dit zit en op welke draad ik dit mag aansluiten?

Kan dit misschien doormiddel van foto worden weergegeven?

Alvast bedankt.

Gr.

Jasper

heey ben ik weer, heb een vraag voor jou:P hoe ga je dat doen met je transponder die in je originele sleutel zit? (startonderbreking)

edit: heb het al gezien op de site , daar hebben ze tenminste over nagedacht

heey ben ik weer, heb een vraag voor jou:P hoe ga je dat doen met je transponder die in je originele sleutel zit? (startonderbreking)

edit: heb het al gezien op de site , daar hebben ze tenminste over nagedacht

Je hebt op je cv kabelboompje 2 draadjes met daarin een gelijkrichter...

Deze doe je op je knipperlicht links en rechts...ik heb ze op de draden van de knipperlichthandle gesoldeerd.

Doe alles solderen, zodat je later nooit geen rare stroringen krijgt.

Je hebt op je cv kabelboompje 2 draadjes met daarin een gelijkrichter...

Deze doe je op je knipperlicht links en rechts...ik heb ze op de draden van de knipperlichthandle gesoldeerd.

Doe alles solderen, zodat je later nooit geen rare stroringen krijgt.

@johan: daar had ik al een oplossing voor gevonden op dit forum ;)

@Fearless: waar vind ik de draden voor de knipperlichthandel in een opel corsa? Moet ik hiervoor mijn hele dashboard weghalen??

@johan: daar had ik al een oplossing voor gevonden op dit forum ;)

@Fearless: waar vind ik de draden voor de knipperlichthandel in een opel corsa? Moet ik hiervoor mijn hele dashboard weghalen??

Heb ook een cv bij spy gekocht,wel eentje zonder knipperlicht funtie.Weet alleen niet hoelang ik er nog moet op wachten.Weet iemand of spy produkten te doen zijn.

Heb ook een cv bij spy gekocht,wel eentje zonder knipperlicht funtie.Weet alleen niet hoelang ik er nog moet op wachten.Weet iemand of spy produkten te doen zijn.

Nee, hoeft niet Oenatje. Deze zitten standaard al in het kastje van Spy :)

En het is precies zoals 2e-c14nz zei; bij je linker dorpel aan de bestuurderszijde. Even met torx de dorpel losmaken, en voor het gemak de plastic kap (links naast de voeten van de bestuurder) eraf halen. Weet even niet welke kleur ze zijn, maar dat is makkelijk te achterhalen door bij de achterlichten de draadjes op te zoeken die naar de richtingaanwijzers gaan.

@Corsake61: Ja, het zijn naar mijn ervaring degelijke producten en bij een Corsa B simpel in te bouwen.

Nee, hoeft niet Oenatje. Deze zitten standaard al in het kastje van Spy :)

En het is precies zoals 2e-c14nz zei; bij je linker dorpel aan de bestuurderszijde. Even met torx de dorpel losmaken, en voor het gemak de plastic kap (links naast de voeten van de bestuurder) eraf halen. Weet even niet welke kleur ze zijn, maar dat is makkelijk te achterhalen door bij de achterlichten de draadjes op te zoeken die naar de richtingaanwijzers gaan.

@Corsake61: Ja, het zijn naar mijn ervaring degelijke producten en bij een Corsa B simpel in te bouwen.

Daar moeten de draden dus voor de knipperlicht bij elkaar komen.

Dan een andere vraag.

Wat is een handige locatie om het spy kastje te plaatsen?

Daar moeten de draden dus voor de knipperlicht bij elkaar komen.

Dan een andere vraag.

Wat is een handige locatie om het spy kastje te plaatsen?

Achter je dashboard kastje rechts. Zit je in de buurt van alle draden behalve knipperlicht. Die kan je ook achter je stuurkappen aansluiten.

Achter je dashboard kastje rechts. Zit je in de buurt van alle draden behalve knipperlicht. Die kan je ook achter je stuurkappen aansluiten.

k heb zelf de knipperlichten afgetapt bij de alarmlichtschakelaar, dit is erg dichbij het dashboard-kastje, en dus ook bij de kiekert.

Groeten

JL, net nieuw geregistreerd, zonder voor te stellen, sry

k heb zelf de knipperlichten afgetapt bij de alarmlichtschakelaar, dit is erg dichbij het dashboard-kastje, en dus ook bij de kiekert.

Groeten

JL, net nieuw geregistreerd, zonder voor te stellen, sry

Terug
Naar boven