• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D kadett 84

Heey Erik,

Kan je toch geen afstand doen... Ben wel benieuwd naar wat je nog meer aan achtergrond info van de Dett heb kunnen achterhalen...

Groeten Jeff

Hallo Jeff..

Via marktplaats heeft de eerste nederlandse eigenaar gereageerd.. Auto heeft de eerste jaren in de omgevening van brabant en limburg gereden..

Toen deze hem verkocht in 1996 hebben de mensen massaal aan de deur gestaan om de auto te mogen kopen..

De kadett was destijds echt een showwaardige auto en schijnt extreem laag te zijn geweest en had ongeveer 190 pk.. Na het in elkaar lopen van de motor is de auto verder bergafwaarts gegaan en is de auto keer op keer van eigenaar gewisseld en heeft circa 7 eigenaren gehad die hem niet langer dan een jaar hebben gehad..

De auto is destijds in duitsland getuned door Kissling Motorsport.. De eigenaar zou mij nog foto's mailen van hoe de kadett er toen bij stond maar tot op heden helaas nog niets ontvangen..

En idd... Ik kan er eigelijk geen afstand meer van doen... Soms kan ik er uren naar kijken en ben blij dat deze niet op de sloop is beland..

Maar zoals ik al zei... Er zit aardig wat werk aan.. Maar de kadett blijft bestaan en dat is het belangrijkste voor mij..

Ik houd je op de hoogte en als je hem nog een keer op wilt zoeken mag dat hoor :D !

groet, Erik

Update:

De 2.0 16v hangt in mijn D kadett en klinkt echt super..

De auto zal in de lente RDW worden omgekeurd en in de zomer van 2010 mee komen naar sevenum..

022-3.jpg

@ Custom Dankje voor t compliment.. ben er ook erg blij mee.. Is niet te vergelijken met de 2.0 8v die er in hing.. :)

@ Spottekop Ja, heb me maand of 2 geleden eindelijk maar is aangemeld op HET forum.. Misschien tot binnenkort.. Ik heb nog een sloop d kadetje staan waar andreas een en ander van wilt hebben..

Groet, Erik

Zeer leuk d-kadettje c20xe. Gewoon strak en geen poespas.

Succes met je verdere projecten.

ps; Turbo en spruitstuk zijn al binnen voor je ex-gsi:P

Hey cd-design..

Bedankt.. Het rijd super idd.. En op een d kadett hoort vind ik idd geen toeters en bellen.. Gewoon laag en snel :)

Goed om te horen dat mijn oude gsi ook weer nieuw leven in wordt geblazen.. Ik ben erg benieuwd en hoop hem komende zomer weer eens tegen te komen op een meeting :)

Groet, Erik

Terug
Naar boven