hallo opelfreaks,
ik denk dat jullie al dood gegooit zijn met dit onderwerp
maar ik vraag het nog maals,
ik vertel ten eerste even dat ik de gene ben die de opel d kadett van het forum heb gekocht (de bekende orangje die al een flinke tijd te koop stond) vast wel bekend bij kenners...
alleen moest de kabelboom vervangen worden, (de oude was versleten kabels blood en sloeg zo nu en dan uit..) ik heb de orginele kabelboom eruit gehaald en heb een andere kabelboom van een c20xe (normale ontsteking GEEN DIS) terug geplaatst,
alleen nu valt mij op dat op de kabelboom die in de auto zat op het einde een stekker zat (de dikke stekker die opvalt op de foto na de injechtors)
en de nieuwe c20xe kabelboom heeft aan het begin de kabels (kijk foto)
(dus op deze kabelboom zit niks op het einde)
dus ik moet (in mijn ogen) kabels door lussen naar geschakelde plus alleen nu is de vraag welke kabels moet ik gaan gebruiken? om de c20xe weer te laten lopen
hier onder nog wat belangrijke kabelboom fotos:
wat is dit voor sensor? zat niet op de oude kabelboom....
hier is nog een plus draad (de dunne zwarte draad die helemaal naar rechts toe loopt..)'
via een tip van een ander had ik deze kabels al door verbonden...
ik denk dat jullie al dood gegooit zijn met dit onderwerp
maar ik vraag het nog maals,
ik vertel ten eerste even dat ik de gene ben die de opel d kadett van het forum heb gekocht (de bekende orangje die al een flinke tijd te koop stond) vast wel bekend bij kenners...
alleen moest de kabelboom vervangen worden, (de oude was versleten kabels blood en sloeg zo nu en dan uit..) ik heb de orginele kabelboom eruit gehaald en heb een andere kabelboom van een c20xe (normale ontsteking GEEN DIS) terug geplaatst,
alleen nu valt mij op dat op de kabelboom die in de auto zat op het einde een stekker zat (de dikke stekker die opvalt op de foto na de injechtors)
Laden…
img191.imageshack.us
en de nieuwe c20xe kabelboom heeft aan het begin de kabels (kijk foto)
Laden…
img202.imageshack.us
(dus op deze kabelboom zit niks op het einde)
dus ik moet (in mijn ogen) kabels door lussen naar geschakelde plus alleen nu is de vraag welke kabels moet ik gaan gebruiken? om de c20xe weer te laten lopen
hier onder nog wat belangrijke kabelboom fotos:
Laden…
img201.imageshack.us
wat is dit voor sensor? zat niet op de oude kabelboom....
Laden…
img255.imageshack.us
hier is nog een plus draad (de dunne zwarte draad die helemaal naar rechts toe loopt..)'
Laden…
img413.imageshack.us
via een tip van een ander had ik deze kabels al door verbonden...