• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D kadett C20xe op kenteken

Ben afgelopen week bij de RDW geweest, ivm de c20xe die in de Zassie ligt. De heren van het rdw keken wel wat vreemd, zo van wat is dit nou weer. De auto is gekeurd en tot mijn vreugde werd ze goedgekeurd.

Heb nu dus 2 liter en 110kw/150pk op kenteken. Wat foto's:

26112009243.jpg

26112009242.jpg

En had vandaag post van het RDW, met de nieuwe kenteken papieren, hierbij het bewijs 8)

kenteken-hv25vl.jpg

Waarom haal je 2 letters bij je kenteken plaat weg en op het kentekenbewijs niet? :jerry:jerry

Maar evengoed PROFICIAT!!:thumbup

p.s.Kun je wel niet met een erg lage auto aankomen ofwel?

Ik heb mij door iemand van het opel-forum laten vertellen dat vanaf januari 2010 de eisen / regels en de prijs flink aangescherpt gaan worden..

Klopt dit ??

origineel gepost door Dkadett84

Ik heb mij door iemand van het opel-forum laten vertellen dat vanaf januari 2010 de eisen / regels en de prijs flink aangescherpt gaan worden..

Klopt dit ??

Ik heb dit ook gehoord, ik hoop dat het niet waar is :angel

origineel gepost door freek corsa

Klopt dit ??

Ik heb dit ook gehoord, ik hoop dat het niet waar is :angel

Ach de RDW is net zo veranderlijk als het weer :jerry we zien het vanzelf :P Ik heb de kadett voor het nieuwe jaar niet klaar maar ga wel gewoon naar de RDW. Mocht het weer achterlijk veel geld gaan kosten kunnen ze men rug op. Maargoed daar gaan we maar niet vanuit toch :)

Laten we het hopen dat het maar om een gerucht gaat.. Mijn zwarte D 16v red het ook net niet meer dit jaar..

Toch ben ik benieuwd waar ze nu precies naar kijken en hoe uitvoerig ze dat doen??

Klopt dit ??

er is enkel bekent dat ze dan nog een keer de regels doornemen.

maar dat is weer opgeblazen tot dit verhaal

Het enigste wat ik kan bedenken is dat er weer een weggedragtest komt,en terrecht als je sommige ombouwen ziet:hmmz,

@kaneelschep

remmerij voor van goeie kwaliteit is voldoende , om de voorruit van een corsa a of d kadett eruit te koppen

ipc maakt hehet niks uit ligt aan de rechtervoet van de bestuurder.je mag in nederland toch nie harder dan 120 dus ja wat maakt het dan uit welke moter er in ligt.

ze moeten gewoon globaal naar de auto kijken of remmen een beetje bij de motor passen en dat je dan iig wel een paar banden er op het liggen met een goede km aanduiding:P

dus niet een a corsa met turbo en dan standaart 13 inc er onder met 155 70 13 bandjes die net de snelweg op mogen:D

he sw16v:angel.

niet om het af te keuren want ik vind het een super ding die corsa maarja 155? 70 13 op een 2,016v turbo[wie is levensmoe] hahaaah

Terug
Naar boven