• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D kadett c20xe Update 06-05

Heb gelukkig er weer een goede radiator er in zitten :)

Met dank aan miral zijn buurman :) die heeft namelijk nog een gsi staan in zijn schuur

dus hoef alleen nog maar 1 te regelen voor hem.

Maar ik kan gelukkig naar de rdw :)

Zal morgen avond weer is wat pics plaatsen

Ben dringend op zoek naar een radiator van een 2.0 8v uit een kadett of andere op als die het zelfde zijn?

Wie o wie kan me helpen? ( Misschien 1 gevonden )

Ben dringend op zoek naar een radiator van een 2.0 8v uit een kadett of andere op als die het zelfde zijn?

Wie o wie kan me helpen? ( Misschien 1 gevonden )

@astrastationgsi wrote:gefeliciteerd man ja snel verlagen ik heb vandaag geen tijd kom net binnen

Dankje :) dat verlagen gaat goed komen ;) heb al een mailtje verstuurd.

Jammer dat je geen tijd had, maar gaat vast wel lukken van de week toch? ;)

@astrastationgsi wrote:gefeliciteerd man ja snel verlagen ik heb vandaag geen tijd kom net binnen

Dankje :) dat verlagen gaat goed komen ;) heb al een mailtje verstuurd.

Jammer dat je geen tijd had, maar gaat vast wel lukken van de week toch? ;)

ik heb een e rekord 2.2 automaat van 1985 voor me vrouwtje ik ga kijken wat er mogelijk is wil graag een automaat houden voor haar misschien wel een 2.2 16v uit een omega der in

@bastiaan1981 wrote:@astrastationgsi wrote:gaat wel goed komen toch leuke auto zo,n d kadett met een 2.0 16v ik heb een rekord 2.2 automaat voor me vrouwtje naar der werk maar denk dat ik daar ook een andere motor in ga zetten als die maar automaat blijft ze kan alleen automaat rijden

dat zijn ook leuke auto's z'n rekord wat voor type heb je?

een 2.4 is ook een optie voor je.

ik heb een e rekord 2.2 automaat van 1985 voor me vrouwtje ik ga kijken wat er mogelijk is wil graag een automaat houden voor haar misschien wel een 2.2 16v uit een omega der in

@bastiaan1981 wrote:@astrastationgsi wrote:gaat wel goed komen toch leuke auto zo,n d kadett met een 2.0 16v ik heb een rekord 2.2 automaat voor me vrouwtje naar der werk maar denk dat ik daar ook een andere motor in ga zetten als die maar automaat blijft ze kan alleen automaat rijden

dat zijn idd ook leuke motors en die heb je ook in automaat

@astrastationgsi wrote:ik heb een e rekord 2.2 automaat van 1985 voor me vrouwtje ik ga kijken wat er mogelijk is wil graag een automaat houden voor haar misschien wel een 2.2 16v uit een omega der in

dat zijn idd ook leuke motors en die heb je ook in automaat

@astrastationgsi wrote:ik heb een e rekord 2.2 automaat van 1985 voor me vrouwtje ik ga kijken wat er mogelijk is wil graag een automaat houden voor haar misschien wel een 2.2 16v uit een omega der in

ja heb je ook in automaat we hebben hem nou een half jaartje maar motor heeft 3 ton gedraait dus wordt tijd voor iets nieuws erin en de body kan ook wel een nieuw laagje verf gebruiken ik heb vandaag van me maatje een corsa a van 1985 gekocht 2.0 16v op kenteken wordt me meissie der tijdelijke daily tot de rekord klaar is

ja heb je ook in automaat we hebben hem nou een half jaartje maar motor heeft 3 ton gedraait dus wordt tijd voor iets nieuws erin en de body kan ook wel een nieuw laagje verf gebruiken ik heb vandaag van me maatje een corsa a van 1985 gekocht 2.0 16v op kenteken wordt me meissie der tijdelijke daily tot de rekord klaar is

zo de kadett is klaar voor de rdw :D gelukkig. het was niet zonder slag en stoot maar het is gelukt :D

de hele week in de avond uurtjes bezig geweest en het weekend en nog ff een klein bezoekje aan de dokter om wat uit me oog te laten halen :) ;)

peter miral en mark jullie worden bedankt voor jullie hulp :thumb en de buurman van miral voor de radiateur ;)

en nu is het weer tijd voor :kewlpics :kewlpics

ander stuurtje er in

29052011320.jpg

nieuwe remblokken en schokbrekers

26052011317.jpg

26052011316.jpg

peter druk met de stappemotor aan het vervangen

26052011315.jpg

miral druk met de homokineethoes

25052011311.jpg

25052011314.jpg

25052011313.jpg

25052011312.jpg

29052011319.jpg

29052011318.jpg

en hier met de tijdelijke :puke :puke velgen ;)

29052011322.jpg

zo de kadett is klaar voor de rdw :D gelukkig. het was niet zonder slag en stoot maar het is gelukt :D

de hele week in de avond uurtjes bezig geweest en het weekend en nog ff een klein bezoekje aan de dokter om wat uit me oog te laten halen :) ;)

peter miral en mark jullie worden bedankt voor jullie hulp :thumb en de buurman van miral voor de radiateur ;)

en nu is het weer tijd voor :kewlpics :kewlpics

ander stuurtje er in

29052011320.jpg

nieuwe remblokken en schokbrekers

26052011317.jpg

26052011316.jpg

peter druk met de stappemotor aan het vervangen

26052011315.jpg

miral druk met de homokineethoes

25052011311.jpg

25052011314.jpg

25052011313.jpg

25052011312.jpg

29052011319.jpg

29052011318.jpg

en hier met de tijdelijke :puke :puke velgen ;)

29052011322.jpg

@astrastationgsi wrote:ja heb je ook in automaat we hebben hem nou een half jaartje maar motor heeft 3 ton gedraait dus wordt tijd voor iets nieuws erin en de body kan ook wel een nieuw laagje verf gebruiken ik heb vandaag van me maatje een corsa a van 1985 gekocht 2.0 16v op kenteken wordt me meissie der tijdelijke daily tot de rekord klaar is

kijk je gaat hem goed aanpakken dus. wel een topic beginnen he? kan ik het een beetje volgen :D

is wel feest een corsa met een 2.0 16v :D

en danku

@astrastationgsi wrote:ja heb je ook in automaat we hebben hem nou een half jaartje maar motor heeft 3 ton gedraait dus wordt tijd voor iets nieuws erin en de body kan ook wel een nieuw laagje verf gebruiken ik heb vandaag van me maatje een corsa a van 1985 gekocht 2.0 16v op kenteken wordt me meissie der tijdelijke daily tot de rekord klaar is

kijk je gaat hem goed aanpakken dus. wel een topic beginnen he? kan ik het een beetje volgen :D

is wel feest een corsa met een 2.0 16v :D

en danku

ik ga dit topic door zetten ga morgen foto maken van de rekord en chevy en de aangekocht corsa

ja corsa is feest hoor ik ga de corsa van de week schuren en plamuren en dan matzwart en gelijk een beurt

uitvoeren

Terug
Naar boven