• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D kadett c20xe Update 06-05

Vandaag was het zo ver er zit nu een mooie groep n uitlaat onder de D. :D

Deze heeft sebbe gsi (bas) er heel mooi en strak er onder gemaakt :D

Ben er heel blij mee :D

En omdat iedereen gek is op :kewlpics

De D op de mooie nieuwe brug van bsa ;)

Ouwe uitlaat.

Bas druk bezig.

Begint er op te lijken.

Mooi eind stukje :)

Klaar om af te lassen.

Mooi :wub

Bas je hebt top werk geleverd :thumb :thumbup

Van weekend ook weer lekker aan de hobby geweest.

De panelen in de auto maar is netjes zwart gemaakt met plastic dip.

En me binnen spatborden in de ml gezet. Die zagen er trouwens nog super gaaf uit :D

Hier werd ik vrolijk van om te zien :D

Panelen die klaar liggen.

Nu begint het er op te lijken.

En zo ziet het er uit in de auto :D

Van weekend ook weer lekker aan de hobby geweest.

De panelen in de auto maar is netjes zwart gemaakt met plastic dip.

En me binnen spatborden in de ml gezet. Die zagen er trouwens nog super gaaf uit :D

Hier werd ik vrolijk van om te zien :D

Panelen die klaar liggen.

Nu begint het er op te lijken.

En zo ziet het er uit in de auto :D

hey er zit wel een mooi geluid. in ik heb een dikke versterker aan mn computer dus ik hoor het net of hij naast me staat. ik zie hem vaak staan als ik naar de aldi ga.echt een mooie car. zo zie je ze weinig.

houden zo.

hey er zit wel een mooi geluid. in ik heb een dikke versterker aan mn computer dus ik hoor het net of hij naast me staat. ik zie hem vaak staan als ik naar de aldi ga.echt een mooie car. zo zie je ze weinig.

houden zo.

@L douma wrote:hey er zit wel een mooi geluid. in ik heb een dikke versterker aan mn computer dus ik hoor het net of hij naast me staat. ik zie hem vaak staan als ik naar de aldi ga.echt een mooie car. zo zie je ze weinig.

houden zo.

Thanks man :)

Dat betekend dat jij hier uit de buurt komt ;)

Wat voor opel rij jij?

@L douma wrote:hey er zit wel een mooi geluid. in ik heb een dikke versterker aan mn computer dus ik hoor het net of hij naast me staat. ik zie hem vaak staan als ik naar de aldi ga.echt een mooie car. zo zie je ze weinig.

houden zo.

Thanks man :)

Dat betekend dat jij hier uit de buurt komt ;)

Wat voor opel rij jij?

ik kom uit marknesse.

ik heb een B vectra gehad.ikheb nu een vauxhall firenza een mooi project.

het is ongeveer een A ascona maar dan in sport. :D

het is een appart model.

maar die car van jou is wel bekend. als er word gezegt een bruine D kadet. dan is het gelijk van ja die uit emmeloord.

mn vriendin word er ook gek van. als we langs rijden. dan weet ze al wat ik zeg. dat is een mooie auto :thumb

ik kom uit marknesse.

ik heb een B vectra gehad.ikheb nu een vauxhall firenza een mooi project.

het is ongeveer een A ascona maar dan in sport. :D

het is een appart model.

maar die car van jou is wel bekend. als er word gezegt een bruine D kadet. dan is het gelijk van ja die uit emmeloord.

mn vriendin word er ook gek van. als we langs rijden. dan weet ze al wat ik zeg. dat is een mooie auto :thumb

mijn E kadett staat nog bij gaos op de bult ik had hem verkocht aan een maat van mij.

die was nog keihard van onder hij heeft hem daar heen gedaan omdat de achterdemper verrot was dat was afkeur.ik kwam een keer bij gaos en mn maag draaide om.het was een 1600 maar hij reed lekker.

hij was zwart met blauwe strepen er op. was wel appart maar wel gaaf.

mijn E kadett staat nog bij gaos op de bult ik had hem verkocht aan een maat van mij.

die was nog keihard van onder hij heeft hem daar heen gedaan omdat de achterdemper verrot was dat was afkeur.ik kwam een keer bij gaos en mn maag draaide om.het was een 1600 maar hij reed lekker.

hij was zwart met blauwe strepen er op. was wel appart maar wel gaaf.

Leuk om te horen dat me Dtje bekend is :D

Dat meen je niet echt dood en dood zonde dat hij dat heeft gedaan wat kost een einddemper nou!

Ik gaat is goed opletten of ik jou spot ;)

Leuk om te horen dat me Dtje bekend is :D

Dat meen je niet echt dood en dood zonde dat hij dat heeft gedaan wat kost een einddemper nou!

Ik gaat is goed opletten of ik jou spot ;)

Terug
Naar boven