• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

origineel gepost door Fearless

Komt wel goed jongeman:P

Zeker zeker helemaal super ! Morgenavond/nacht weer klaar maken en dan zaterdag hopelijk starten :P

Voor de rest, Dennie(Fearless) heeft me uit de brand geholpen ! Heb dus een vervangend pijpje ! :D

origineel gepost door EVD

wilde net zeggen, anders moest je even de soldeerbout er tegen aan drukkenking:

:jerry nee joh dat word em niet :P Kan ik em om de 2 weken zeker dicht smelten

Ik heb zelf een oude van mn 1800 8klepper er op....dies al heel oud en doet het prima.

Hij neemt vanaaf een nieuwe bij me mee, kan die er weer een poos tegen aan.

@ gsi-maffia, dat zou idd helemaal mooi zijn een aluminium pijpje.. maargoed het lasapparaat op men werk is momenteel overleden om alu te lassen dusja..

Heb nu een nieuwe van Fearless/Dennie idd ! En hij is ook alweer gemonteerd. Zit super en lekt niet ! Morgen maar es de sleutel omdraaien dus.

origineel gepost door Fearless

Rijdehhhhh:thumbup Tis hier ook weer gelukt:angel

Haha zeker ! morgen maar es proberen :P Super dat het daar ook weer gelukt is ! Maandag maar juichen voor de Corsa ! :P

@ Wessaa ben idd goed in de gaten gehouden :jerry

glenn als je nou 2 alu strips neemt en die op je achterraam plakt..met de bevestigings punten voor de raam jaloezie kan je hem er zo af halen of wil je het originele houden??

gr bertje:cool:

origineel gepost door crazijbertje

glenn als je nou 2 alu strips neemt en die op je achterraam plakt..met de bevestigings punten voor de raam jaloezie kan je hem er zo af halen of wil je het originele houden??

gr bertje:cool:

jah dat kan, maar de bevesteging voor de jalouzie is een beetje lastig te maken.. tis wel te doen maarja :P eerst maar kijken of ik originele kan krijgen :)

Hier maar even een update, de Kadett loopt sinds vanavond. De radiateur is wel lek helaas dus daar moet ik een andere voor regelen. En de uitlaat lekt tussen het spruitstuk en de katvervanger ..moet ook nog even gefixt worden dus :)

ben benieuwd naar de onboard pics!!!!!!!

mooi dat er een eind aan het project komt glenn

kun je toeren met het mooie weer

grtz

origineel gepost door mrp-tech2

ben benieuwd naar de onboard pics!!!!!!!

mooi dat er een eind aan het project komt glenn

kun je toeren met het mooie weer

grtz

Jep, zal alleen nog wel fftjes duren voordat het klaar is..

Moet nog ergens een radiateur vandaan zien te halen. Weet jij toevallig iets ? Heb er een E kadett 8v radiateur inhangen :)

Onboard pix van volgas laten sowieso nog even opzich wachten. de eerste 1000km doe ik rustig aan.

ja ja goede voor nemens

wacht maar 300 km verder is het ach kan wel 1 keertje:P

radiareurs zit ik ook niet dik in

het wel wat maar wil zelf ook nog upgraden

moi dat het eind in zicht is

origineel gepost door mrp-tech2

ja ja goede voor nemens

wacht maar 300 km verder is het ach kan wel 1 keertje:P

radiareurs zit ik ook niet dik in

het wel wat maar wil zelf ook nog upgraden

moi dat het eind in zicht is

jah nee ik kan mee daarin heen goed inhouden :)

Hmm ok ff verder zoeken dus :) bedankt in iedergeval !

origineel gepost door custom

Super man.!

De mijne lekt olie bij de koeler aansluiting..:(

zeker zeker,

Dat is niet zo mooi ! de mijne weet ik nog niet. Heb de motor nog niet warm gehad. Maare hoe heb je die koeler gemonteerd.. met teflon tape ?

Terug
Naar boven