origineel gepost door custom
Fijn dat ie loopt man, op die dag zit ik nog te wachten.. Maar tot die tijd ga ik gewoon verder met de rest
^^
vandaag een beetje wezen rijden, ook ff een middendemper erop gemaakt. Ik vind het echt bloedsnel, hij is sneller dan men E kadett GSi C20XE
Als je nog iets moet weten voor je ombouw dan hoor ik het van je hea! kan de ombouw nu wel dromen :')
Ohja er zijn bij mij nog wel een paar probleempjes
-km teller werkt niet, iets met de stekker op de sensor denk ik.
- remmen zijn niet helemaal goed
- moet uitgelijnd worden
- moet nog een einddemper op
Remmen worden ontlucht bij euromaster, daar word hij tevens uitgelijnd, kameraad van me werkt daar.
Einddemper moet ik nog wat op verzinnen, auto moet muisstil worden. oftewel het moet net als een originele 1200 klinken.
Over een weekje ofzo ook ff men achterverlaging ophalen, nog een paar oliekoelerleidingen laten maken bij Bredenoord en dan is ie klaar voor de apk...
Fijn dat ie loopt man, op die dag zit ik nog te wachten.. Maar tot die tijd ga ik gewoon verder met de rest
^^
Als je nog iets moet weten voor je ombouw dan hoor ik het van je hea! kan de ombouw nu wel dromen :')
Ohja er zijn bij mij nog wel een paar probleempjes
-km teller werkt niet, iets met de stekker op de sensor denk ik.
- remmen zijn niet helemaal goed
- moet uitgelijnd worden
- moet nog een einddemper op
Remmen worden ontlucht bij euromaster, daar word hij tevens uitgelijnd, kameraad van me werkt daar.
Einddemper moet ik nog wat op verzinnen, auto moet muisstil worden. oftewel het moet net als een originele 1200 klinken.
Over een weekje ofzo ook ff men achterverlaging ophalen, nog een paar oliekoelerleidingen laten maken bij Bredenoord en dan is ie klaar voor de apk...