• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

910 kg !

En dat met al dat plaatwerk wat je er in gelast hebt..... :D :D :D :D :jerry :jerry :jerry

Netjes hoor.

Rijdt dat nou lekkerder, nu alles netjes op kenteken staat ?

@freek corsa wrote:Ik ben ook na het keuren nog nooit staande gehouden :hmmz

En ik rij niet rustig :jerry

mja in friesland allemaal hea ? :') zal er misschien iets mee te maken hebben haha :P

[youtube:1krdv6zv]

3 man in de kadett en 2 in de polo toch wat meer gewicht aanboord.

Polo G40 vs Kadett XE

Jetta G60 vs Kadett XE beetje warrige start maar komt erop neer dat ik sneller ben.

Thnx ! hij loopt ook erg lekker !! maat van me met de polo wil een rematch haha :P vorige keer bleef ie naast me.. dus hij snapte niet waarom ik er nu langs ging :P..

Polo staat idd ook opt volksforum net als de Jetta :p

Zandvoort.. mjaa voor het sprinten oid :P vindk mooier dan rondjes rijden :P haha

@GlennGSI wrote:Thnx ! hij loopt ook erg lekker !! maat van me met de polo wil een rematch haha :P vorige keer bleef ie naast me.. dus hij snapte niet waarom ik er nu langs ging :P..

Zet hem een keer op de strip. Naast zo'n rap d-kadettje wil ik wel staan.. :jerry

@cd-design wrote:@GlennGSI wrote:Thnx ! hij loopt ook erg lekker !! maat van me met de polo wil een rematch haha :P vorige keer bleef ie naast me.. dus hij snapte niet waarom ik er nu langs ging :P..

Zet hem een keer op de strip. Naast zo'n rap d-kadettje wil ik wel staan.. :jerry

Gaat zeker gebeuren. Na de winter ook Toyo R888 deronder !

ik snap wel dat die kadett van jou zo snel is

komt van notten is geen half werk schijnt echt veel aan gebuurd te zijn was die laats aant vertellen

aan jou c20xe

@16v kadett c wrote:ik snap wel dat die kadett van jou zo snel is

komt van notten is geen half werk schijnt echt veel aan gebuurd te zijn was die laats aant vertellen

aan jou c20xe

Klopt jah :P hij loopt ook echt super fijn. Word dan ook heel netjes mee omgegaan. Als de olie niet op temperatuur is, gaat het gas niet onderin. Hij is en blijft hopelijk zo lang mogelijk super vers! Aan mij zal het niet liggen haha :P

@ Paul van het Ende, kan wel kloppen jah :P En is zeker een geinig ding. Vooral omdat hij zo standaard oogt haha :P

Andere velgen voor de D kadett gekocht gister !

IMG-20111106-WA0004.jpg

Schmidt Modern Line's 15'' 8J rondom !! ik vind het eerrggg dik staan :thumbup

Thnx :D GTe tank hangt er nog niet onder :P van de winter ga ik hem deels uit mekaar schroeven.. ff wat dingen nog nakijken enzo.. de tank natuurlijk dan ook monteren. Heb em al wel gestraald en wit gespoten. Van de winter ga ik de verlaging ook even in orde maken zodat ie volgende zomer wat meer af is :P

Terug
Naar boven