• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

Ik heb de naafkapjes ook mat zwarte :)

Volgens mij heb jij achter 40- als ik het zo zie, ik heb nu 80- achter en met een wel iets hogere band) krijg ik mijn hand er niet tussen

ik heb thuis nog -80 veren liggen heb ik maar 2 weken gebruikt was voor mij te laag door de muziek achter in als je intresse hebt hoor ik het wel

gr gijs

origineel gepost door custom

Ik heb de naafkapjes ook mat zwarte :)

Volgens mij heb jij achter 40- als ik het zo zie, ik heb nu 80- achter en met een wel iets hogere band) krijg ik mijn hand er niet tussen

Mja ik had -60 besteld bij Promaxx. Als ik het opmeet tussen band en wielrand is er maar 30mm verschil.

Beetje vreemd dus.

origineel gepost door sjeis

ik heb thuis nog -80 veren liggen heb ik maar 2 weken gebruikt was voor mij te laag door de muziek achter in als je intresse hebt hoor ik het wel

gr gijs

u2u !

zondag nog ff foto's gemaakt met een kameraadje.. let niet op zijn auto :')

img0002yw1.jpg

img0006vl4.jpg

De rest van de foto's moet ik nog krijgen...

Ziet er goed uit man.!

beter dat je dit zelf kunt.!

Is wel makkelijk idd ^^ Zo kost het allemaal wat minder :)

Kreeg vandaag alleen een mailtje van autobandenmarkt.nl dat men banden pas 12 november komen... duurt een beetje lang nog dus. Das wel jammer... Merk wel dat ik heeeel weinig grip heb met men ATSjes..

origineel gepost door freek corsa

:wors :kewlpics

Dankje ^^ vanavond ga ik ze ff schuren en ik hoop dat ik er nog aan toe kom om ze ff nog in de schaepman primer te zetten.

Nou dat is dus niks geworden.. geouwehoer altijd met die vrouwen.

Heb maar besloten dat ze me op het moment allemaal de pokken kunnen krijgen.

Mooi veel tijd voor men auto nu dus.. aangezien men beste makker ook het leger in gaat per 1 december..

En der bovenop ook nog het plaatwerk onder de achterbumper een deuk in gereden tegen een stelcon plaat die iemand op men werk heeft laten slingeren....

Velgen eindelijk wit...

dsc00658ni1.jpg

Heb gister achterstevoren gestaan op de weg omdat ik de rem iets aantikte met 20km/h omdat het keihard hagelde en de weg helemaal wit en glad was..

Zo snel mogelijk de nieuwe banden erop dus.

De kleur die erop zit is ral 9010.. men atsjes zijn 9003.. dat is iets witter.. maja die 9010 hadden we nog staan dus die maar derop gespoten..

Velgen staan nu ook in de blanke lak hopen dat dat beter gaat icm remstof.

netjes man.! Die remstof, je moet je velgen straks goed in de was zetten, dan kun je de remstof er veel makkelijker af krijgen.

netjes man.! Die remstof, je moet je velgen straks goed in de was zetten, dan kun je de remstof er veel makkelijker af krijgen.

Jah idd maja.. kweet niet of ik daar wel steeds zin in heb :jerry ik kijk wel hoe het gaat met blanke lak...

als het nog klote is dan spuit ik ze wel eens in de zoveel tijd :P

Terug
Naar boven