• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

origineel gepost door voederbiet

ziet er echt gaaf uit die GTtjes:wors:wors heb ze zelf laten verbreden of zo gekocht? zo ja waar?;)

Heb ze gekocht van Werner van Loon uit Kaatsheuvel die had een setje van 5 stuks over.

Heb hier nog een setje liggen die ik wil laten verbreden bij Van de mik in vinkeveen

origineel gepost door Dirk

Staat em goed die GT's ;)

En wanneer pak je de koets aan :P

Dankje ! :D

Ehm de koets.. ehm jah niet... ofja misschien als men E kadett klaar is.. Maar dat gaat wel even duren denk ik :jerry

Deze auto was eigenlijk voor nood even, alleen pakt het wat anders uit.

Haha ja dat "even" ken ik, je steekt er altijd veel meer tijd en moeite in dan eigenlijk de bedoeling was :P

origineel gepost door Dirk

Haha ja dat "even" ken ik, je steekt er altijd veel meer tijd en moeite in dan eigenlijk de bedoeling was :P

Hmhm dat klopt :P maar men E kadett was ook wat langer uitgeschakeld dan gepland.. en met men plannen die ik nu met de E kadett heb zal ik deze nog wel 2 jaar moeten rijden denk ik :jerry

origineel gepost door GlennGSI

Velgen eindelijk wit...

dsc00658ni1.jpg

Heb gister achterstevoren gestaan op de weg omdat ik de rem iets aantikte met 20km/h omdat het keihard hagelde en de weg helemaal wit en glad was..

Zo snel mogelijk de nieuwe banden erop dus.

De kleur die erop zit is ral 9010.. men atsjes zijn 9003.. dat is iets witter.. maja die 9010 hadden we nog staan dus die maar derop gespoten..

Velgen staan nu ook in de blanke lak hopen dat dat beter gaat icm remstof.

Vette velgen is dat ook 14inch?

Hier de mijne gepoedercoated...maar wil ze weer zilvergrijs met hart oranje zie Avatar

SP_A0403.jpg

origineel gepost door Makko

origineel gepost door GlennGSI

Velgen eindelijk wit...

dsc00658ni1.jpg

Heb gister achterstevoren gestaan op de weg omdat ik de rem iets aantikte met 20km/h omdat het keihard hagelde en de weg helemaal wit en glad was..

Zo snel mogelijk de nieuwe banden erop dus.

De kleur die erop zit is ral 9010.. men atsjes zijn 9003.. dat is iets witter.. maja die 9010 hadden we nog staan dus die maar derop gespoten..

Velgen staan nu ook in de blanke lak hopen dat dat beter gaat icm remstof.

Vette velgen is dat ook 14inch?

Hier de mijne gepoedercoated...maar wil ze weer zilvergrijs met hart oranje zie Avatar

SP_A0403.jpg

Jah is ook 14''

Poedercoaten wou ik ook doen, maar de velgen waren nogal ingevreten dus poedercoaten zou niet helemaal mooi worden. Dusja dan maar spuiten :P

Zien er ook top uit die van jou !

mooi die dett zo houden de rare plekken even behandelen met spul

en je hebt een mooie ratlook dett

enne ik zou het opel logo op die naafkappen nog wit maken lijken de velgen nog wat dieper

ziet er goed uit:kewlpics heb zelf ook gt stalen velgen hier van de forum gekocht ook 8j 14 inch voor de corsa a. Ben ze van plan om ze zo te laten spuiten.

king:

experimentwheelspic2.jpg

origineel gepost door herman78

mooi die dett zo houden de rare plekken even behandelen met spul

en je hebt een mooie ratlook dett

enne ik zou het opel logo op die naafkappen nog wit maken lijken de velgen nog wat dieper

Jep dat word nog gedaan :) de vriendin van een kameraad heeft een hele vaste hand :jerry

@ Jimmy & WizardNL

Thnx !! ^^

origineel gepost door Kilat

ziet er goed uit:kewlpics heb zelf ook gt stalen velgen hier van de forum gekocht ook 8j 14 inch voor de corsa a. Ben ze van plan om ze zo te laten spuiten.

king:

experimentwheelspic2.jpg

Thnx ^^

Wow das wel heel apart :P zal wel mooi veel afplak werk in gaan zitten :') Je kunt ook de velgen wit spuiten en dan bij een stickerbedrijf hokjes laten bestickeren en dan zwart erover spuiten. Hoef je alleen de stickertjes er maar af te halen en klaar.

origineel gepost door freek corsa

welk sticker bedrijf kan zo mooi rond plakken ?

en wat zal het kosten ?

Kan het even vragen morgen op het werk ? zo rond plakken is geen probleem.

Het zal opzich wel wat kosten.. zit best wat werk in.. maar als ze klaar zijn heb je het wel heul erg netjes en strak.

Thanks als je dat zou na gaat vragen:thumbup Hoeveel kost het poedercoaten?

Ja precies is idd veel werk. Zie je niet vaak. Heb ze wel gezien onder die witte corsa b uit amerika. Vond ze wel mooi staan. Heeft wel wat.

origineel gepost door Kilat

Thanks als je dat zou na gaat vragen:thumbup Hoeveel kost het poedercoaten?

Ja precies is idd veel werk. Zie je niet vaak. Heb ze wel gezien onder die witte corsa b uit amerika. Vond ze wel mooi staan. Heeft wel wat.

Als ik Cees zie van de sticker afdeling zal ik het vragen. je kunt em anders ook ff bellen of mailen.. www.ceeseffect.nl

Poedercoaten doen wij niet op het werk wat dat kost weet ik niet. Maar je ziet het idd niet veel :P wel mooi uniek.

Dat staat idd erg mooi Glenn die uitgelaste GT's heb ik ook op mn D en E GSI gehad:wub

Wat hoorde ik had je een andere E gekocht:vertag

Terug
Naar boven