• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

:D Merci,

Ik kijk uit naar de foto's van ej D.

Ik zie trouwens dat je uit Apeldoorn komt, de Astra GSi die ik te koop had is daarheen gegaan en ik heb een corsa A van die jongen ingeruild. Misschien zie je hem weleens rijden.. zwarte gsi, standaard, met jap uitlaat.

origineel gepost door custom

Ik zie trouwens dat je uit Apeldoorn komt, de Astra GSi die ik te koop had is daarheen gegaan en ik heb een corsa A van die jongen ingeruild. Misschien zie je hem weleens rijden.. zwarte gsi, standaard, met jap uitlaat.

Zaterdag komen de foto's ! zit btw zelfs een originele radio in! Deze blijft er btw ook in :agent

hmm er rijd hier idd wel een zwarte gsi met jappendemper ( bij de mac donalds hier staat altijd van die hangjongeren in auto's ) maar volgens mij heeft die jongen em al een tijdje.. weet je toevallig het kenteken of een deel ervan nog ? :P

origineel gepost door GlennGSI

Zaterdag komen de foto's ! zit btw zelfs een originele radio in! Deze blijft er btw ook in :agent

hmm er rijd hier idd wel een zwarte gsi met jappendemper ( bij de mac donalds hier staat altijd van die hangjongeren in auto's ) maar volgens mij heeft die jongen em al een tijdje.. weet je toevallig het kenteken of een deel ervan nog ? :P

Jah die kennen we wel die heeft Erik (1 van onze clubleden) gekocht.

Erik.jpg

Erik moet jij btw ook wel kennen toch glenn:P

Berry had die rode astra F van hem gekocht

Toen had erik nog een alfa en later die corsa A die hij bij custom heeft ingeruild.

Ja dat is hem,

Hij heeft hem goed gepoetst ;)

Die corsa A heb ik inderdaad ingeruild, weet nog niet hoe lang ik hem houdt.. wil liever een 2 liter corsa A.. of deze ombouwen..

origineel gepost door Opel_Astr@

Jah die kennen we wel die heeft Erik (1 van onze clubleden) gekocht.

Erik.jpg

Erik moet jij btw ook wel kennen toch glenn:P

Berry had die rode astra F van hem gekocht

Toen had erik nog een alfa en later die corsa A die hij bij custom heeft ingeruild.

Pfiee of ik Erik ken weet ik niet... misschien van gezicht..

origineel gepost door steinmetzpaul

he glenn ik hb vandaag nog in je toekomstige aanwinst gezeten lekker retro :P

veel rij plezier ermee :thumbup

mvg paul

Haha hoe dat zo ? Een bekende van de oude eigenaar denk ik ? Ik heb trouwens even heeeeel goed staan kwijlen bij zen witte Aero, wat een machine geweldig !

Hierbij ff een paar foto's van men nieuwe aanwinst, ben alleen vergeten om foto's te maken met het verbreedstaal eronder. Maar dat komt morgen wel in Klazienaveen !

IMAG0035.jpg

IMAG0036.jpg

IMAG0037.jpg

IMAG0038.jpg

IMAG0039.jpg

Dus de foto's van het verbreed staal komen morgen :P

Hehe gaaf ding :P En toch wel rare achterklep, nog nooit gezien zo (of nooit op gelet)

Wat zijn precies de plannen? :kewlpics Of heb ik daar overheen gelezen, naast een andere motor?:hmmz

origineel gepost door Stender

Hehe gaaf ding :P En toch wel rare achterklep, nog nooit gezien zo (of nooit op gelet)

Wat zijn precies de plannen? :kewlpics Of heb ik daar overheen gelezen, naast een andere motor?:hmmz

Verder naast de motor geen plannen, word een dagelijksvervoer auto weer... de grote plannen blijven uit totdat men GSi klaar is, en dat duurt nog wel ff :jerry

origineel gepost door freek corsa

Ik ga hem straks in klazinaveen bekijken :thumbup

Ik heb een zwart T-shirt met m'n naam erop aan :P

Haha is goed :P ik zal je vast wel herkennen dan :jerry Ik ga nu maar wel eens men nest in, morgen weer vroeg dag...

mvg paul

Haha hoe dat zo ? Een bekende van de oude eigenaar denk ik ? Ik heb trouwens even heeeeel goed staan kwijlen bij zen witte Aero, wat een machine geweldig !

Klopt:thumbup de vorige eigenaar van die D kadett is een maat van me. En die witte aero is inderdaad een van de mooiste die er rond rijdt vind ik :P

heb je nieuwe aanwinst ook gezien,in het mooie warme drenthe..

zelfs een poos in mijn achteruitkijkspiegel

lijkt wel geinig zo zonder die kop steunen;)

ik reed dus voor je in die vectra a toen je weg ging..:hmmz

gr bertje:cool:

mvg paul

Klopt:thumbup de vorige eigenaar van die D kadett is een maat van me. En die witte aero is inderdaad een van de mooiste die er rond rijdt vind ik :P

Haha ok :P Jaah die aero is minimaal de mooiste die er rond rijd. die velgen ook (L)

origineel gepost door crazijbertje

heb je nieuwe aanwinst ook gezien,in het mooie warme drenthe..

zelfs een poos in mijn achteruitkijkspiegel

lijkt wel geinig zo zonder die kop steunen;)

ik reed dus voor je in die vectra a toen je weg ging..:hmmz

gr bertje:cool:

Haha jah wel geinig hea zonder die kopsteunen :P lekker de nek breken bij een aanrijding :P Ik laat ze wel lekker zo, vind het ook wel mooi. Aah ok was jij dat jah :P

Ik had btw op de heenweg de Kadett wel bijna in elkaar zitten... bij zown invoegstrook reed er een Iveco bakwagentje... die gooide em naar links toen ik naast hem reed, had het gelukkig snel in de gaten en kon em gelukkig ook naar links gooien... ging maar net..

Mooie aankoop Glenn.! Lekker oldscool kleurtje ook :)

Dankje ! jah het kleurtje vind ik ook echt geweldig... Vroeger ( toen ik een jaartje of 6 was ) had men overbuurman ook een D kadett... ook een blauwe met een kort klepje moet elke keer weer aan die kadett denken :jerry Men ouders vinden het maar apart dat ik dat nog allemaal weet :')

Terug
Naar boven