origineel gepost door Ericolo
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door Ericolo
origineel gepost door Opel_Astr@
origineel gepost door custom

Merci,
Ik kijk uit naar de foto's van ej D.
Ik zie trouwens dat je uit Apeldoorn komt, de Astra GSi die ik te koop had is daarheen gegaan en ik heb een corsa A van die jongen ingeruild. Misschien zie je hem weleens rijden.. zwarte gsi, standaard, met jap uitlaat.
Zaterdag komen de foto's ! zit btw zelfs een originele radio in! Deze blijft er btw ook in :agent
hmm er rijd hier idd wel een zwarte gsi met jappendemper ( bij de mac donalds hier staat altijd van die hangjongeren in auto's ) maar volgens mij heeft die jongen em al een tijdje.. weet je toevallig het kenteken of een deel ervan nog ?
Jah die kennen we wel die heeft Erik (1 van onze clubleden) gekocht.
Erik moet jij btw ook wel kennen toch glenn
Berry had die rode astra F van hem gekocht
Toen had erik nog een alfa en later die corsa A die hij bij custom heeft ingeruild.
Pfiee of ik Erik ken weet ik niet... misschien van gezicht..
Persoonlijk ken je me niet

, maar denk wel dat je weet wie ik ben. Sta indd vaak bij de v.Woudenberg.
Jah idd, had je inmiddels al wel een paar keer gezien daar jah

Er rijd alleen nog een zwarte GSi daar van Brian oid ? daar verwarde ik em mee...
Die met die embleemloze grill bedoel je?
Die is van Mark.
Pfff... Heb me toch weer ff f*cked nieuws over m'n auto
De APK moet volgens Beekman € 1800-1900 kosten. Maar heb hem maar gelijk opgehaald en ergens anders heen gegaan in de hoop dat het daar wat goedkoper is

. Maar dat hoor ik vandaag.
wtf, 1800-1900 euro ?? volgens mij gebruikt hij gereedschap van goud ofniet ? Thomas was ook al zo fucking veel geld kwijt voor die Astra van hem...